adexo3
۶۳۸۰۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جلسه شورای امنیت درباره قاچاق انسان در لیبی

نمایندگان شماری از کشورهای شورای امنیت در نشستی فوق‌العاده درباره پدیده قاچاق انسان در لیبی خواهان مقابله با این پدیده شدند.

ایسنا: نمایندگان شماری از کشورهای شورای امنیت در نشستی فوق‌العاده درباره پدیده قاچاق انسان در لیبی خواهان مقابله با این پدیده شدند.

نماینده مصر در این نشست گفت: خلأ امنیتی در مناطق صحرایی دوردست فضاهای ایمنی را برای تروریست‌ها ایجاد و وضعیتی امنیتی را بر لیبی تحمیل می‌کند.

وی افزود: مصر برای کمک به مقامات لیبیایی جهت برخورد با پدیده قاچاق انسان آمادگی کامل دارد.

نماینده مصر خاطرنشان کرد: شبکه‌های جنایتکار و گروه‌های تروریستی از نبود قانون در برخی کشورها برای قاچاق انسان سوءاستفاده می‌کنند.

نماینده فرانسه نیز اظهار کرد: دست‌اندرکاران قاچاق انسان در لیبی باید به دادگاه جنایی بین‌المللی ارجاع داده شوند. این نماینده بر ضرورت کمک به مقامات لیبی برای مقابله با پدیده مهاجرت غیرقانونی تأکید کرد.

نماینده انگلیس در شورای امنیت نیز گفت: خلأ قانون در لیبی به قاچاق انسان منجر شده است. وی خواهان مجازات عوامل جنایت برده‌داری در لیبی شد.

به گزارش العالم، نماینده اتیوپی هم تصریح کرد: نیاز شدیدی به از بین بردن اردوگاه‌های برده‌داری و انهدام شبکه‌های قاچاق انسان در لیبی احساس می‌شود.

وی تأکید کرد: قاچاقچیان انسان از وضعیت لیبی برای ادامه جنایت‌هایشان سوءاستفاده می‌کنند. وضعیت پناهندگان لیبی از مدت‌ها پیش موجب نگرانی بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج