adexo3
۶۳۹۶۹۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«جیمز فرانکو» در نقش «عمو شلبی»

«جیمز فرانکو» فیلمی به نام «پسری به نام شل» را درباره «شل سیلورستاین» ـ شاعر و نویسنده ادبیات کودک ـ می‌سازد و نقش اصلی‌اش را خود ایفا می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: «هالیوود ریپورتر» نوشت: «جیمز فرانکو» ـ بازیگر و کارگردان سرشناس هالیوودی فیلمی را درباره «شل سیلورستاین» کارگردانی می‌کند و خود در آن نقش «عمو شلبی» را بازی می‌کند.
«جیمز فرانکو» در نقش «عمو شلبی»

این اثر براساس کتابی از «لیزا روگاک» با عنوان «پسری به نام شل» ساخته می‌شود. این فیلم به زندگی و درگیری‌های شخصی و حرفه‌ای «سیلورستاین» در زمان نوشتن کتاب معروف «درخت بخشنده» و مجموعه شعر «جایی که پیاده‌رو تمام می‌شود» می‌پردازد.

«کریس شافر» و «پائول ویکنر» نویسندگی فیلمنامه این اثر را برعهده گرفته‌اند.

«شل سیلورستاین» شاعر، نویسنده، کاریکاتوریست و خواننده آمریکایی بود که در ۲۵ سپتامبر ۱۹۳۰ در شیکاگو متولد شد. او هرگز قصد نداشت برای بچه‌ها بنویسد و با اصرار یکی از دوستانش که نویسنده کودک بود، به جهان ادبیات کودک داخل شد. با این حال، او سبکی جدید در این حوزه بنیان نهاد. و آثارش نه تنها برای کودکان بلکه بین بزرگسالان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. «سیلورستاین» از کودکی استعداد ذاتی خاصی در نقاشی و نوشتن داشت. خودش بعدها در جایی می‌نویسد که این دو کار نقاشی و نوشتن تنها اموری بودند که وی در آن‌ها موفق بود. معروفترین آثار «سیلورستاین» کارهایی است که او برای کودکان نوشته‌ است؛ هرچند آثار وی در گروه سنی و مخاطب خاصی نمی‌گنجد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج