adexo3
۶۴۰۴۱۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دردسر های مستند جدید مایکل مور

مستند جدید مایکل مور با نام «فارنهایت ۹/۱۱» با محوریت دانلد ترامپ ساخته شده، دنباله‌ مستند بسیار موفق «فارنهایت ۱۱/۹» است که هم جوایزی را برنده شد و هم عنوان پرفروش‌ترین مستند تاریخ سینما را به‌دست آورد.

کافه سینما: مستند جدید مایکل مور با نام «فارنهایت ۹/۱۱» با محوریت دانلد ترامپ ساخته شده، دنباله‌ مستند بسیار موفق «فارنهایت ۱۱/۹» است که هم جوایزی را برنده شد و هم عنوان پرفروش‌ترین مستند تاریخ سینما را به‌دست آورد.
دردسر های مستند جدید مایکل مور
به گزارش هنر و تجربه به نقل از ایندی وایر: اما حالا به خاطر مشارکت برادران واینستین در تولید این دنباله و با توجه به فروش کمپانی هاروی و باب و اتهام‌های سوءاستفاده و آزار جنسی که متوجه آن‌ها شده است، آینده‌ جدیدترین مستند مور در خطر قرار گرفته‌است. به گزارش «ددلاین» واینستین‌ها که تا این‌جای کار دو میلیون از شش میلیون دلاری را که تعهد کرده بودند، صرف این پروژه کرده‌اند، مور را از مشارکت و همکاری با سایر پخش‌کنندگان منع کرده‌اند.

ظاهراً این دو برادر می‌خواهند دو میلیون دلارشان را دوباره به دست بیاورند اما مور هم نمی‌خواهد پولی را به آن‌ها بازگرداند و به کسانی روی خوش نشان بدهد که به عنوان آزارگر مورد اتهام قرار گرفته‌اند. در این شرایط مور می‌گوید که اگر کار به مراجع قضایی بکشد درخواست باطل کردن قرارداد را می‌دهد و هاروی واینستین را به خاطر عقد قرارداد در زمان آگاهی کامل از سوءرفتارهایش و این‌که ممکن است همه چیز علنی شود، متهم به شیادی خواهد کرد.

این می‌تواند دومین شکایت مور از برادران واینستین باشد که بار اول در سال ۲۰۱۱ به خاطر سودهای پرداخت‌نشده‌ «فارنهایت ۱۱/۹» بود. دنباله‌ این مستند مور به پیروزی ترامپ در انتخابات و هرج‌ومرجی می‌پردازد که در اولین سال حضور او در مسند قدرت روی داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج