adexo3
۶۴۴۲۹۳
۸۷ نظر
۵۰۰۷
۸۷ نظر
۵۰۰۷
پ

واعظی: درآمد عوارض خروج را به فقرا می دهیم

رییس‌دفتر رییس‌جمهور با اشاره به اینکه درآمد حاصل از افزایش عوارض خروج از کشور و کاهش بودجه یارانه نقدی، صرف مواردی چون بیمه سلامت و کمک به اقشار ضعیف جامعه می‌شود گفت: با این وجود قطعا دولت همواره به نظرات مردم توجه کرده است و هر جا تصمیم گرفته شده دولت، با عکس‌العمل اجتماعی مناسبی مواجه نشده، نظر نهایی خود را با خواست مردم تطبیق داده است.

خبرگزاری ایسنا: رییس‌دفتر رییس‌جمهور با اشاره به اینکه درآمد حاصل از افزایش عوارض خروج از کشور و کاهش بودجه یارانه نقدی، صرف مواردی چون بیمه سلامت و کمک به اقشار ضعیف جامعه می‌شود گفت: با این وجود قطعا دولت همواره به نظرات مردم توجه کرده است و هر جا تصمیم گرفته شده دولت، با عکس‌العمل اجتماعی مناسبی مواجه نشده، نظر نهایی خود را با خواست مردم تطبیق داده است.

محمود واعظی در پاسخ به انتقادی درباره‌ افزایش عوارض خروج از کشور در لایحه بودجه ۹۷ اظهار کرد: ‌من هم در فضای مجازی با این انتقادات مواجه شده‌ام. به هر حال کسانی که بودجه را طراحی کردند به دنبال این بودند که در این بودجه موضوع عدالت و رسیدگی به طبقات محروم جامعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد. رئیس جمهور هم قول داده‌اند که تا سال ۱۴۰۰ فقر مطلق را از بین ببرند.

وی در ادامه افزود: ما امروز یک دولت بزرگ داریم و باید هر ماه یک عدد قابل توجه به کارمندان دولت حقوق بدهیم. از سویی تعداد بازنشستگان در ۷-۸ سال گذشته بیشتر شده و صندوق‌های بازنشستگی نمی‌تواند حقوق بازنشستگان را پرداخت کند و دولت این حقوق را می‌دهد. بنابراین عملا اگر بخواهیم عدالت را اجرا کنیم نیازمند این هستیم که منابع جدید پیدا کنیم یا منابع موجود را افزایش دهیم و از این منابع به مستمری بگیران کمیته امداد و سازمان بهزیستی بیشتر کمک کنیم و با این کار فقر مطلق را از بین ببریم.

رییس‌ دفتر رییس جمهور با اشاره به اینکه یکی ازمنابعی که برای کمک به اقشار ضعیف جامعه در نظر گرفته شده همین عوارض خروج از کشور است تاکید کرد: اما قطعا دولت همواره به نظرات مردم توجه کرده است و هر جا دیده تصمیم گرفته شده دولت با عکس‌العمل اجتماعی مناسبی مواجه نشده، نظر نهایی خود را با خواست مردم تطبیق داده است. ما این انعطاف را خواهیم داشت که اگر در تصمیمات دولت، فشاری به قشری از مردم بیاید آن را بازنگری کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که باتوجه به کاهش بودجه‌ یارانه‌ها در لایحه بودجه ۹۷ ، دولت با چه سیاستی به دنبال حذف یارانه بگیران است؟ گفت: مجلس سال گذشته هم در بودجه، دولت را مکلف کرده است که یارانه را فقط به نیازمندان بدهد بنابراین این اقدام را مجلس از ما می‌خواهد، دیگران هم این انتظار را از ما دارند.

واعظی با بیان اینکه وقتی یارانه را به افرادی که نیاز ندارند می‌پردازید به معنای آن است که باید از سهم کسانی که نیازمندند کم کنید تصریح کرد: ما می‌خواهیم نیازمندان واقعی را شناسایی کنیم و به آنها بیشتر بپردازیم. در سال گذشته به دریافتی برخی از مستمری بگیران را سه برابر افزایش دادیم. در حال حاضر کسانی هستند که یارانه می‌گیرند، ولی یارانه در زندگی آنها تاثیری ندارد در صورتی که اگر همین یارانه را در طرح تحول سلامت کمک کنیم بخشی از نیازهای مردم را تامین می‌کنیم. طرح تحول سلامت به این دلیل اجرا شد که فکر می‌کردیم بسیاری از مردم داوطلبانه از دریافت یارانه انصراف می‌دهند و طرح سلامت راه اندازی می‌شود تا اگر کسی نیازمند به عمل جراحی باشد دیگر دغدغه‌ تامین هزینه‌های آن را نداشته باشد.

رییس دفتر رییس‌جمهور تاکید کرد: بر این اساس الان به دنبال این هستیم که بودجه را ساماندهی کنیم تا به نیازمندان بیشتر بپردازیم و توجه بیشتری به طرح تحول سلامت کنیم. اشتغال ایجاد کرده و فقر مطلق را از بین ببریم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران و دیدار وی با رییس جمهور موضوع نازنین زاغری بررسی شد اظهار کرد:‌ به هر حال طبیعی است وقتی سفری دراین رده چه از طرف ایران به کشور مقابل چه از کشورهای مقابل به ایران انجام شود، مسایل متنوعی از سوی میهمان مورد بحث قرار می‌گیرد.

واعظی در پاسخ به این پرسش که آیا نتیجه ای هم از بررسی این موضوع بدست آمد گفت: رسیدگی نهایی به این موضوع از اختیارات دستگاه قضایی است.

رییس دفتر رییس‌جمهور درباره تکمیل طرح‌های نیمه تمام در کشور از جمله طرح‌های نیمه تمام مجموعه ورزشی آزادی در تهران خاطرنشان کرد: ما سیاستی را در پیش گرفته‌ایم که دولت اگر بودجه تملک دارایی دارد ، در بخش‌هایی که برای مردم سود آور نیست سرمایه گذاری کند و سایر پروژه ها را به مردم واگذار کند. ممکن است نظر برنامه ریزان در سازمان برنامه و بودجه بر این بوده است که مشوق‌هایی را ایجاد کنیم تا سالن‌های ورزشی را مردم تکمیل کنند. مساله ورزش دراین دولت همواره مورد توجه بوده است و کم و کسری‌ها را می‌توان جبران کرد.

وی ادامه داد: در سراسر کشور بررسی کردیم که اگر دولت همه سرمایه گذاری خود را در بخش عمرانی انجام دهد، ۲۰ سال طول می‌کشد که طرح‌های کلنگ خورده تکمیل شود. در تلاشیم که تمام پروژه‌های نیمه تمام را با یک مکانیزمی به مردم واگذار می‌کنیم و حتی سرمایه گذاری خود را رقم خیلی پایینی می‌گذاریم تا مشوقی برای مردم باشد تا این طرح‌ها تکمییل شود.

واعظی افزود: مسلما بودجه کافی برای تکمیل همه آن طرح‌هایی که بعضا مطالعه شده هم نبوده و در یک سفر استانی به جای آنکه ده یا ۱۵ پروژه تصویب شود ۱۰۰ پروچه تصویب شده است را نداریم . در مورد پروژه‌های نیمه تمام استادیوم آزادی هم باید وزارت ورزش مکانیزمی داشته باشد تا آن‌ها را تکمیل شود.

وی در پایان در پاسخ به پرسشی درباره عدم توجه دولت به همه مسایل زیست محیطی گفت: این گونه نیست که دولت به تمام مسایل زیست‌محیطی توجه‌ای ندارد. شاید در گذشته در مورد محیط زیست مثلا بیشتر به مساله حفظ گونه های حیوانی نادر توجه می‌شد اکنون ضمن توجه به این حوزه تاکید بیشتری می‌شود بر بخش‌هایی از مسایل زیست‌محیطی که مغفول مانده است. الان به مساله آب توجه بیشتری می‌شود زیرا آب با موضوع محیط زیست ارتباط تنگاتنگ دارد. اگر مشکل آب را در استان‌ها حل شود، بسیاری از مسائل دیگر هم حل می‌شود. الان توجه بیشتری می‌شود به بخش‌هایی از محیط زیست که انسان‌ها مخاطب آن هستند. ما اگر انسانها را حفظ کنیم ، انسانها هم حیوانات را حفظ می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما هم مثل دولت سابق دارید فقر را به مساوات تقسیم میکنید...

      پاسخ ها

      • همراه

        الان لطفاً بفرمائید اسم چند تا از آقایون تو لیست فقرا با احتیاجات بالای چند میلیارده !!!

    • بهار

      گفت
      ن ما هم باور کردیم.اینهمه دروغ چرا.فقرا که روز به روز فقیرتر میشن گردن کلفت ها و آقازاده هم که سیر نمیشن

    • بدون نام

      بگو میخایید طبقه فقیر رو محو کنید با این کار پس! جلو ریخت و پاش تون رو بگیرید بجای دنبال منابع و جیب مردم رو گشتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه اقتصاد دانی داره روحانی ترشی نخوری یه چیزی میشی

    • محسن

      دولت دروغ غ غ غ غ و دروغگو ... مرفه های بی درد

    • بدون نام

      مزخرف ترین توجیهات

    • کاردوک

      مجلس ردش کرد و رفت
      شما نمیخواد خودتونو با نظرات مردم همسو کنید

    • علی

      بهتره پولی که میخواد صرف رفاه و بیمه بشه از طریق ساماندهی مالیاتی انجام بشه چون مالیات گرفتن بیشتر از اقشار ثروتمند عادلانه تره تا افزایش عوارض خروجی
      بهتره ماالیات ها ساماندهی بشود از دارندگان درامد بالا به درستی اخذ مالیات شود
      دوم این که ریخت پاشهاها و بودجه و سازمان های بی فایده برای کشور و مردم حذف گردد

    • بدون نام

      خخخخخخخخ،جنس خوب زده

    • فرزند شهيد

      لعنت خدا بر دروغگو

    • بدون نام

      شما لازم نیست اینجوری با فقر مبارزه کنید. کافیست درامدهای نفتی درست هزینه شه و جلوی اختلاس ها هم گرفته شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آر ر ر ر ر ر ر ه ............

    • بدون نام

      این حرفا که افزایش پول مالیات و افزایش قیمت بنزین و افزایش هزینه ها صرف بیمه سلامت و ساخت مدرسه و توسعه و ... میشه قدیمی شده. یه جمله جدید بگین

      پاسخ ها

      • لیلا

        دقیقا. درامد خیلی چیزا قرار بود به فقر داده بشه. با این حساب والا الان نباید فقیری وجود داشت. نه اینکه ماهم که جزو متوسط جامعه بودیم بریم زیر خط فقر

    • شهرام

      این توجیهات خنده دار است . اما پس از کمی تامل حتی میتوان به حال دولت و ملت گریست . بجای اینکه امنیت توریست برقرار باشد و توریست وارد شود ، میخواین از جیب مردم تامین بودجه کنین . صد رحمت به میانمار .

    • بدون نام

      بیمه سلامت هم رابرداشتید چرا دروغ تحویل مردم میدید

    • بدون نام

      اخه چرا دروغ میگید هر کی خارج میره دنبال خوشی میره ؟ والا من میرم دنبال بدبختیام واس کارگری موندم از این به بعد چطور برم والا انصاف نیست بخدا

    • بدون نام

      از این قولها زیاد داده.فقط پولدار ها وسرمایه دار ها رو چاق کرده.الی برکت ا....

    • سامی نیکو

      این بی کفایتی دولت در کنترل و جذب سرمایه است

    • بدون نام

      هر افزایشی پول ملی بی ارزش میکند دشمنان از خدا می خوان پول ما بی ارزش بشه ،هر کس به نحوی سر ما را میشکند. دشمن جدا بیگانه جدا اخر چرا دوست میشکند

      پاسخ ها

      • رضا سلیمانی

        بنده خدا چرا دنبال دشمن بیرون این سرزمین می گردی دشمن این مسئولهای بی عرضه و بی کفایتند که مملکت را با حماقتشون به گ...وه کشیده اند

    • یاور

      افزایش عوارض هوایی خروج ازکشور باعث رشد شرکتهای هواپیمایی ترکیه و سایرین خواهد شد سفر ازفرودگاههای وان ایغدیر یا ارضروم رواج مییابد و شرکتهای داخلی متضرر خواهد شد

    • user

      به جای در امد از توریست است

    • مهران

      اینها مردم رو چه فرض کرده اند بابا بس کنید دیگه حالا مخواند تعرفه خودرو هم چندین برابر کنند خجالت نمی کشند

    • بدون نام

      به نظر من عده ای از مردم جامعه که توان مالی آنها نسبتا رضایت بخش است ولی حاضر نیستند یارانه شان حذف شود ،دلایلی دارند مثل: ۱-عدم مدریت منابع مالی کشور وحیف ومیل این دارائیها ۲- وجود پدیده شوم اختلاسهای سرسام آور وحقوقهای نجومی در کشور ۳- عدم پیگیری بودجه های اختصاص داده شده که آیا خرج شد یا بالا کشیده شد . پس این عده هم سهم خود را هر چند ناچیز اینگونه طلب میکنند .

    • ايران

      برادر گرامي شما از همه بيشتر نياز داريد.

    • نیلو مجیدی

      شما جیب مردم خالی نکنیین کافیهان

    • بدون نام

      چقدر دروغ بسه دیگه این همه کاسبی

    • خان

      دزدی..به بهانه های مختلف

    • بدون نام

      کی شما؟؟؟ شما جیب ما رو نزن حمایت از فقرا پیشکشت

    • مجید

      بیچاره فقرا .هر دولتی میخواد بی لیاقتی خودش و سر پوشانی کنه از دیوار فقرا بالا میره .هنوز یادمان نرفته برای توجیح هدف مندی یارانه ها وافزایش قیمت ها هم همین توجیح را اوردند ولی الان میبینیم که چیزی که سهم فقرا نشد هیچ بلکه تمام اون ها بهانه ای بیشتر نبود

    • محسن

      ارواح عمت

    • بدون نام

      ای خالی بند

    • مریم

      درامد حاصل از هدفمندی کجا رفت
      همش دروغ
      خوبه فقرا هستند

    • M r

      دارین پوست مردمو میکنین
      پدر مردمو در آوردین
      بسه دیگه بابا

    • کارمند

      منظور از فقرا امثال خاوری وهدایتی هستند

    • آرش

      واقعا متاسفم برای کسانی که طرفدار روحانی هستن و کسایی که رفتن رای دادن هر روز این دولت یه جور مردم رو تیغ میزنه یه روز با بالا بردن قیمت دلار یه روز با بالا بردن قیمت خودرو داخلی و وارداتی یه روز با کم کردن سود سپرده های بانکی یه روز یا طرح رجیستری و مالیات ۱۹ درصدی تلفن همراه حالا هم که میخوان یارانه ها رو قطع کنن اگر این پولها مثل کشورهای خارجی صرف رفاه مردم و اشتغال زایی میشد عیبی نداشت اما وقتی میبینی دولت زلزله زده ها رو به حال خودشون رها کرده و مایحتاج اونها از قبیل کانکس و سرویس بهداشتی رو تهیه نمیکنه آدم دلش به درد میاد مگه با این همه درآمد چقدر هزینه برای دولت داره که بخواد مناطق زلزله زده رو بازسازی کنه

    • داود

      خخخخخخ.دمت گرم تو جیب ما رو نزن نمیخواد درامد عوارض خروج را به فقرا بدهی.تو وزارت خونه احتمالا بیکار نشسته گفتی یه حرفی در کنم نگن بیکاره خیلی باحالی.

    • بدون نام

      تا کی باید دروغ بدهید کجای, دنیا عوارض میگیرند هر روز, یه راه جدید, دولت روحانی, برای خودشون اختراع میکنند, ای خدا سرطان بشه تو جون مسئولین این همه حق مردم بدبخت

    • بدون نام

      یکم از دزدی هاتون کم کنین فقر از بین میره!

    • بدون نام

      حالا اونایی که تا حالا دادین بزارین مردم خرج کنن تا بعد خدا بزرگه.

    • بدون نام

      مگه فقیر داریم هنووووووووو

    • بدون نام

      احمقانه ست بجای اینکه منابع و پول نفت را خرج مردم کنید بقیه مردم را هم به سمت فقرمیبرید

    • بدون نام

      رابین هود کی بودی تو؟

    • بدون نام

      به اسم فقرا به کام مسولین

    • ایرانی

      نظرات مردم را بخوان و کمتر دست تو جیب مردم کنید واقعا شرم آوره

    • صمیر

      من ازکاری که کردم سخت نادم هستم وهرگزخودم را نمی بخشم وانهم رای دادن به روحانی دروغگوومتقلب بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من مثل تو ولی با این تفاوت کلا از رای دادن پشیمونم

    • مجید

      خخخخخخخ.تو این مملکت کمک به فقرا؟الله اکبر ...شما دست تو جیب فقرانکن کمک پیشکش

    • بدون نام

      ملت گفتند شاید کمی اقای روحانی بهتره ولی از احمدی نزاد هزار پله بدتره شما نمی خواد تو فکر فقرا باشید فقط به فکر خودتون باشید چون معلوم نیست یک انسان در طول عمرش پول میخوره که شماها برای صد پشتتونم اختلاس میکند

    • بدون نام

      شما میخواهید همین یارانه را هم بردارید چطوری درآمد خروج از کشور را میخواهید به فقرا بدهید دروغ ازاین بزرگتر به اسم فقرا ...

    • بدون نام

      مردم چون نفس میکشند ,باید عوارض تنفس بدهند

    • بدون نام

      الان شما شدی رابین هود! شما چکاره ای که برای پول تو جیب ما تصمیم میگیری؟ شما خیلی کمک کنی از اون ماهی کم کم 20 ملیون تومان که حقوق مزایا میگیری به فقرا کمک کن . اصلا تو 5 سال گذشته چکار میکردی که اینهمه فقر ایجاد شده و خزانه خالیه؟

    • فریدون جوزی

      حالا قبلیها را که دادید هنوز خرج نکردیم

    • بدون نام

      باور نمیکنیم

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ.فقر مطلق را از بین میبریم

    • بدون نام

      اره ارواح پدرت خوب کلمه پیدا کردی

    • بدون نام

      فقرا در کشور نفت خیز و ثروتمند ایران ماهی گیری یاد بدهید نه ماهی
      چهار تا کارخانه تولید تاسیس و اشتغال و تولید را افزایش بدهید
      خرج های بین المللی را شفاف و کاهش بدهید

    • بدون نام

      فقرای ایران آماده باشید قراره وضعمون خوب بشه این دیگه دروغ نیست مسئولین مومن و دلسوز فقرا هیچ وقت دروغ نگفته و نمیگویند فقط چاخان میکنند حال میکنن با ما مسئولین محترم از بسکه برای رفاه ما فقرا شبانه روز کار میکنند و طرح و برنامه میدهند یه کم تفریح و شوخی هم نیاز دارن چه کسی بهتر از ما فقرا ولینعمتانشان

    • ایرانی

      شما جیب فقرا رو نزنید..نمیخواد بفکرفقرا باشید..بجای اینحرفا ازحقوق نجومی بگیرها به فقرا بدید اگه راست میگید..

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه که خون مردم رو کردین تو شیشه

    • Zahra

      جوک جالبی بود

    • سعید

      اول ، سی سال هرماهه از حقوق کارمندا کم کردید حالا میگید نمیتونین حقوق بدید؟بیمه عمر با سی سال واریز چقدر میده؟اندازه اونهم نیستید؟
      دوم ، اون پالایشگاهها و جاده ها و کارخونه هایی که میگید با پول یارانه ها میشد ساخت و الان پولش رو داریم میدیم به مردم را قبل از هدفمندی یارانه ها دیدیم که هرماه میساختید، خواهشن برای پول عوارضی کیسه ندوزید ، فقرا هم زیر منت نبرید

    • رضا

      خداوندا اي ايزد منان؛يقينا به خاطر اين همه دروغ از بزرگان ايران باران رو از ايران قطع نمودي

    • بدون نام

      واقعا خجالت نمی کش دروغ میکی

    • همیشه پیروز روحانی

      همونقدری پول یارانه به فقیرااااااااا دادین این پول عوارض پیکشش حقوق خودتون

    • بدون نام

      اقای روحانی این توجیهات همکاران شما واقعا دل ادمو درد میاره. ترا بخدا حالا گه به خودتون اجازه میدید هرچی دلتون میخواد از مردم بگیرید لطف کنید احمق نشمارمان

    • احمد

      دروغ می گویید و نخواهید داد

    • علی باقری

      خدایا خودت به داد دل اون برس که داره ناموسش رو جلوخودش میفروشه برای پامبرزه بچش..خدا از سرتون نگذره ...

      پاسخ ها

      • همراه

        o:من که حالم بهم میخوره از این دروغها ولی برای بچه مثل قدیمها از کهنه و مشما هم میشه استفاده کرد ، دیگه فروش ناموس خیلی زیادیه !!!

    • نجف جعفری

      ها ، به فقرا میدیم

      هه هه هه هه

    • بی نام

      تا کی میخوایید به دروغ گفتنتون ادامه بدید؟ خجالت بکشید. ....

    • بدون نام

      رييس جهمور از اين حرفها زياد ميزنه ما گوشمون ديگه پر شده
      ياد كروبي افتادم بهش گفتند چرا ٣٠٠ ميليون از جزائري گرفتي گفت امام گفت بگير خرج فقرا كن و گفت البته اون موقع من هم فقير بودم !!!!

    • کامران وکیل

      بفرمایید از حقوق های نجومی و اختلاس ها کم کنند و به محرومان بدهند. مردم در مواقعی چون بلایای طبیعی هم دولت را امین نمی دانند و خود به کمک هموطنان می شتابند...

    • محسن

      اینایی که الان اعتراض میکنن همونایی نیستن که دم انتخابات شعار میدادن با روحانی تا 1400؟؟؟؟؟؟؟ خود کرده را تدبیر نیست. ولی بدیش اینه که تر و خشک با هم میسوزن

    • بدون نام

      فقرا!!! چقدر راحت این کلمه رو به زبون میارن واقعاً خجالت داره

    • همراه

      انقدر وقیحانه دروغ گفتن هم جزئی از عادات آقایون هست ، الان یعنی فقرا وضعشون از قبل بهتره به خاطر تدابیر دولت تدبیر !!!

    • بدون نام

      یعنی چی که از یکی به زور بگیری بدی به فقرا این اوج حماقته

    • علی

      مردم (فقرا) اینجور پولها رو نمی خوان شما لطف کنین از جیب خودتون مایه بزارین از این حرفها دیگه گوشمون پره خواهشا نه گران کنین نه صدقه به مردم بدین

    • بدون نام

      فقرا ...!!! ما هم .... باور کردیم !!!!

    • سیاه سوخته

      دروغ پشت سر دروغ
      ولی چاره چیه

    • تیتو

      یاد رابین هود و زورو افتادم که از ثروتمندا میگرفت میداد به فقرا اشک تو چشام حلقه زد.
      کشورمون یکی از ثروتمندترین کشورای دنیاست که نیازی به این دلقک بازیای مسئولینش نداره ولی بی سوادی و گشادی جیب یه عده نمیزاره که این ثروت عظیم به مردم برسه و فقر ریشه کن شه.اقتصاد رابین هودی مبارک خخخخخخخخ

    • بدون نام

      علي بركت لله

    • بدون نام

      ما مسلمانیم و هیچ اکراهی در دینمان وجود ندارد اقایان نگران خمس و زکات م نباشند. آنقدر از شما ها ضربه خوردیم و دروغ شنیدیم که دیگر توان نداریم نکنه برای ساخت ویلاهایتان در کشور های پوست و همسایه پول کم آورده اید؟

    • بدون نام

      شما که نمی تونید یک بوجه را تنظیم کنید چطوری می تونید فقرا را شناسایی کنید ما فقرا لطف شما را نمی خواهیم ....

    • سینا

      کدوم فقـــرا ـــ شما کی رو فقیر محسوب میکنید ؟
      مگر ما فقیر هم داریم ، نه اینجا ایرانه ــ فقیرا مال کویت ، امارات ، و ... ایادیه کفار و دوول اجنویه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج