adexo3
۶۴۴۳۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

واکنش‌ظریف به پیشنهاد احتمالی پادشاه عمان

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما خبر نداریم سلطان عمان حامل پیامی باشند ما آمادگی داریم با ایشان در موضوعات مختلفی که ایشان علاقه مند به طرح آن هستند بحث کنیم و موضوعاتی هم هست که ما علاقه مند به طرح آن هستیم.

خبرگزاری مهر: وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما خبر نداریم سلطان عمان حامل پیامی باشند ما آمادگی داریم با ایشان در موضوعات مختلفی که ایشان علاقه مند به طرح آن هستند بحث کنیم و موضوعاتی هم هست که ما علاقه مند به طرح آن هستیم.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان پیش از ورود سلطان عمان به تهران در فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران درباره سفر سلطان قابوس و گفت و گو های وی با مقامات ایرانی گفت: مذاکرات سلطان عمان با مقامات ایرانی حول مسائل دو جانبه و همکاری های بسیاری خوبی که دو کشور در حوزه دو جانبه داشته اند و همین طور موضوعات منطقه ای و بین المللی منطقه ما با توجه به این که منطقه در شرایط بسیار دشواری به سر می برد و تروریست ها در منطقه ما بسیار شرایط خطرناکی را ایجاد کرده و در کنار این خطر دخالت های خارجی وضعیت منطقه را در شرایط بسیار خطرناکی قرار داده است و این ها وضعیت موضوعاتی است که مقامات دو کشور در این رابطه با یکدیگر گفت و گو خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که گمانه زنی هایی درباره این که پادشاه عمان قرار است روابط ایران و آمریکا را برقرار کند وجود دارد گفت: آنچه در دستور کار سفر سلطان عمان قرار دارد موضوعات مورد علاقه دو کشور، روابط دو جانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی است و ما خبر دیگری از موضوعات نداریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که گفته شده سلطان عمان حامل پیشنهاد ویژه ای در رابطه با مباحث هسته ای است اظهار داشت: ما خبر نداریم سلطان عمان حامل پیامی باشند ما آمادگی داریم با ایشان در موضوعات مختلفی که ایشان علاقه مند به طرح آن هستند بحث کنیم و موضوعاتی هم هست که ما علاقه مند به طرح آن هستیم و بیشتر موضوعاتی است که در حوزه روابط دو جانبه و موضوعات منطقه ای که در این رابطه با ایشان بحث خواهیم کرد.

گفتنی است برخی رسانه های خارجی مدعی شده بودند سلطان قابوس در سفر به تهران حامل پیشنهاداتی درباره موضوع هسته ای ایران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج