adexo3
۶۴۶۸۸۰
۷ نظر
۵۰۱۴
۷ نظر
۵۰۱۴
پ

آلودگی هوا، زنگ ورزش مدارس تهران را لغو کرد

معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با توجه به اطلاعات دریافتی از سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری و سکون نسبی هوا و وقوع وارونگی دما، پیش بینی می‌شود طی امروز و فردا شرایط برای انباشت آلاینده‌ها فراهم باشد که در این شرایط زنگ ورزش کلیه مدارس تهران برای فردا لغو شد.

خبرگزاری ایسنا: معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با توجه به اطلاعات دریافتی از سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری و سکون نسبی هوا و وقوع وارونگی دما، پیش بینی می‌شود طی امروز و فردا شرایط برای انباشت آلاینده‌ها فراهم باشد که در این شرایط زنگ ورزش کلیه مدارس تهران برای فردا لغو شد.

محمد رستگاری معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه هم اکنون غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از۲.۵ میکرون فراتر از حد مجاز بوده و بیانگر شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس می‌باشد و شرایط انباشت آلاینده طی امروز و فردا بر اساس پیش بینی هواشناسی فراهم می باشد، افزود: بر همین اساس، هماهنگی لازم بین اعضای کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای تهران انجام و مقرر شد زنگ ورزش کلیه مدارس تهران برای فردا لغو گردد.

وی با اشاره به اینکه خودداری از هرگونه فعالیت ورزشی همگانی در فضای باز، پارکها و بوستانها از دیگر تصمیمات بود، افزود: همچنین مقرر شد اورژانس تهران برای فردا آمادگی کامل را جهت خدمات رسانی به شهروندان داشته باشد.

بر اساس گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران، رستگاری ادامه داد: مکاتبات لازم با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش،ورزش و جوانان، بهزیستی و سایر دستگاههای مرتبط از سوی دبیرخانه کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا انجام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هنر کردید!

    • ترسو

      چه مديريتي ! راستي تو بودجه سال آينده ، رديفي براي مبارزه با آلودگي هوا يا كاهش ترافيك و يا مبارزه با ريزگردها و يا بطور كلي بودجه اي براي " رفاه حال مردم " منظور شده بود ؟!

    • وحید

      چه راه حل خوبی.اینطوری مشکل آلودگی هوا حل میشه

    • نیما اردلان

      اینم مد در آوردن! آخه یه بچه کلاس دومی مگه فقط زنگ ورزش داره؟! رفتن به مدرسه ,زنگ تفریح و برگشتن از مدرسه یعنی هوا استنشاق نمیکنه؟!

    • بدون نام

      آره خب زنگ ورزش تعطیل بشه چه فایده داره؟
      ما زنگ تفریح نداریم؟منتظر سرویس مد نباید باشیم؟ اینا اصلا باعث نمیشه که واسه ما مشکلی پیش بیاد فقط چون مشکل زنگ ورزش هاست ، اونم که به لطفتون تعطیل شد دیگه.
      مرسی

    • بدون نام

      والا من نمیدونم
      هوا به این آلودگی و سمی
      چرا باید بچه های ما برند تو مدرسه ، مریض بشند و پدر مادرها با این وضعیت خراب مالی پول هزینه کنند
      واقعا انصاف نیست
      اگر امکان داره شما اعلام کنید تا بررسی و تعطیل کنند

    • امین

      سلام اینها بی که نشستن تصمیم های بی خود ی می گیرند فکر میکنند زنگ ورزش تعطیل می شود . در صورتیکه این اتفاق نمی‌افتد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج