adexo3
۶۴۸۹۳۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سبک طراحی Galaxy S۹ فاش شد

سبک طراحی گلکسی اس ۹ سامسونگ (Samsung Galaxy S۹) به لطف انتشار چند عکس رسمی فاش شد. این اطلاعات از برنامه Soundcamp به دست آمده‌اند.

وبسایت گجت نیوز - دانیال حجاری: سبک طراحی گلکسی اس ۹ سامسونگ (Samsung Galaxy S۹) به لطف انتشار چند عکس رسمی فاش شد. این اطلاعات از برنامه Soundcamp به دست آمده‌اند.

روالی که پیش از معرفی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به وقوع پیوست، اکنون در حال تکرار است. پیش از معرفی رسمی دو پرچمدار سری S و تک پرچمدار سری Note در سال ۲۰۱۷، تقریبا از تمامی مشخصات فنی، قابلیت‌ها و شکل ظاهری آن‌ها آگاه بودیم.
سبک طراحی Galaxy S9 فاش شد

همچنین از دو ماه مانده به تاریخ رونمایی رسمی آن‌ها، موج عظیمی از شایعات و اخبار (که در نهایت اغلب تبدیل به واقعیت شدند) به طور پیوسته منتشر می‌شد. اکنون نیز که طبق گزارش بلومبرگ، زمان معرفی و عرضه گلکسی S۹ و گلکسی S۹ پلاس تایید شده و می‌دانیم این محصولات تا دو ماه دیگر رونمایی می‌شوند، انتشار شایعات و اخبار پیرامون آن‌ها به طور پیوسته و مرتب آغاز شده است.

طراحی گلکسی اس 9 شبیه به پرچمدار پیشین بوده و حاشیه‌های کمتری دارد

همانطور که پیش از معرفی آیفون 10 به لطف یکی از بسته‌های نرم افزاری منتشر شده برای اسپیکر هوم پاد از شکل ظاهری آن مطلع شدیم، اکنون نیز نحوه طراحی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به خاطر تصاویر منتشر شده در یک اپلیکیشن سامسونگ مشخص شده است. بر اساس گزارش وب سایت تخصصی XDA، اپلیکیشن موزیک سامسونگ با نام Soundcamp به تازگی آپدیت شده است. بعد از دریافت این به‌روزرسانی، تصاویری از یک گوشی موبایل شبیه به گلکسی اس 8 دیده می‌شود، با این تفاوت که حاشیه‌های پایین نمایشگر آن کمتر از پرچمدار سال جاری است. بر اساس تمامی شایعاتی که پیش از این درباره نحوه طراحی گلکسی اس 9 شنیده بودیم، این تصاویر در اصل نمایانگر پرچمدار سری S سامسونگ در سال 2018 هستند.

سبک طراحی Galaxy S9 فاش شد

به این ترتیب سامسونگ مجددا از نمایشگر Infinity Display در پرچمداران جدیدش استفاده می‌کند. طبق شایعات پیشین، حتی اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس تفاوتی با مدل‌های سال ۲۰۱۷ نداشته و به ترتیب ۵.۸ و ۶.۲ اینچی است. به لطف کاهش مجدد حاشیه‌های اطراف نمایشگر، نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه به رقم فوق‌العاده‌ای خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج