adexo3
۶۵۳۱۱۸
۲۱ نظر
۵۰۱۰
۲۱ نظر
۵۰۱۰
پ

یک نماینده: نباید در بودجه از کیسه فقرا خرج کنیم

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس: نباید در بودجه از کیسه فقرا خرج کنیم با چه شاخصی قرار است ۳۰ میلیون یارانه‌بگیر شناسایی و ارزیابی و یارانه آنها حذف شود. افرادی در جامعه ما زندگی می‌کنند که اگر یارانه آنها قطع شود کل درآمدشان حذف شده است. خوب بخشی از درآمد برخی از مقامات کم شود چرا از فقرا کم شود.

خبرگزاری فارس: عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با حذف فله‌ای بیش از ۳۰ میلیون از یارانه‌بگیران که بخش قابل توجهی از آنان از اقشار محروم جامعه هستند مخالفیم. بودجه باید به نفع محرومین رقم بخورد.

وی افزود: پیشنهاد داده‌ایم که با کاهش سقف پرداخت پاداش بازنشستگی یعنی ممنوعیت پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به بازنشستگان با عنوان پاداش بازنشستگی و همچنین محدودیت در افزایش حقوق دریافتی‌های بالا و تقلیل حق مأموریت سفرهای داخلی و خارجی برای مدیران و مقاماتی که از بیت‌المال برای اقامت و غذا استفاده می‌کنند و موارد مشابه هزینه‌های جاری کاهش پیدا کند تا از این طریق به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کمک کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: نباید دیواری کوتاه‌تر از محروم پیدا کنیم و باید در بودجه از محرومین دفاع کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: ما شاهد پرداخت‌های میلیاردی به برخی از افراد هستیم و من پیشنهاد خودم را به صورت مکتوب به کمیسیون تلفیق ارائه کرده‌ام که باید پرداخت پاداش‌های بیش از ۲۰۰ میلیون تومان ممنوع شود.

وی افزود:‌ نباید در بودجه از کیسه فقرا خرج کنیم با چه شاخصی قرار است ۳۰ میلیون یارانه‌بگیر شناسایی و ارزیابی و یارانه آنها حذف شود. افرادی در جامعه ما زندگی می‌کنند که اگر یارانه آنها قطع شود کل درآمدشان حذف شده است. خوب بخشی از درآمد برخی از مقامات کم شود چرا از فقرا کم شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: خوب افزایش حقوق برای همه نباشد چه کسی گفته که ۱۰ درصد افزایش حقوق باید برای همگان باشد. به عنوان مثال کسی که یک میلیون حقوق می‌گیرد بعد از افزایش حقوقش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌شود و کسی هم که ۱۰ میلیون حقوق می‌گیرد حقوقش یک میلیون دیگر اضافه می‌شود که این باعث افزایش بی‌عدالتی و شکاف در پرداخت‌ها می‌شود.

گودرزی در پایان گفت: باید به جای حذف یارانه محرومین با قاچاق کالا و با کسانی که تعرفه پرداخته نمی‌کنند برخورد شود و باید جلوی حقوق‌ها و پرداخت‌های نجومی گرفته شود این موارد در کجای بودجه آمده در بودجه هیچ‌جایی به این موضوع اشاره نشده و این ضعف بودجه است در بودجه هیچ اشاره به بحث کاهش همایش‌ها و سمینارها و کاهش حق مأموریت‌ها نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کار مسؤلان فقط شده گفتن کلمات باید و نباید!!!اما از عمل هیچ خبری نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      جناب گودرزی از ان حرفهای رویایی؟وخیال انگیز بود نیست جناب تا الان خرج از کبسه مردم بینوا ؟گرسنه؟ندار؟بیکار؟ بدون منبع درامدی ؟فقیر قشر ندار کشور نبوده کی از کیسه دولت امید بوده که الان شما جبهه گرفته اید علیه مقامات ودفاع از ما ندارها وقتی میگویم نداریم بیکاری همسرم بیماری خودم مستاجر خجتلت از روی بچه هایم خرد میشوم میسوزم احساس میکنم گناه کرده ام اما در جواب شما باید گفت به کجا میبدید این مردم عقر زده را تاوان کدام گناه ناکرده را ما باید بدهیم تا بوده بتر وسنگبنی فقر وگرانی روی دوش ما ملت بوده حوشا بحال ان که خورد وبرد نوش جانش

      پاسخ ها

      • ارش

        خب این نماینده هم داره وظیفه‌ش رو انجام میده و میگه از بخور بخور و بریز بپاش مدیران و مسئولان باید زده بشه!!!

    • بدون نام

      احسنت حرف های خیلی خوبی گفتن ایشون

    • بدون نام

      ایشان کاملاصحیح می فرمایند متاسفانه چیزی برای قشرضعیف باقی نمانده

    • بدون نام

      اینهاتنهاکاری که میکنن دست توجیب ملت میکنن

    • ضياء

      جيب ملت خالي شده واسه شماچيزي نمانده

    • محسن

      سلام همه اش شعار میدهید خجالت خوب چیزیه نمیترسی درباره حقوقهای آقازادههادست درازی کنی

    • ...

      آدم یاد دوران قبل از انقلاب فرانسه می افتد . طبقات عیان و اشراف مالیات نمی دادند و هر روز ثروتشان افزوده می شد . ولی هر روز مالیات مردم بیشتر و روز بروز مردم فقیرتر می شدند . مجلسی های ما هم اعیان هستند .

    • بدون نام

      دولت فقط از جیب فقرا میزنه خدا ازش نگذره

    • حسین

      وزیر محترم کارورفاه اجتماعی فرمودند شناسایی افراد برای قطع یارانه حساب بانکی است بنده بعد از ۳۵سال کار بازنشسته شدم وبازخرید را سپرده کردم دربانک تا کمک خرج باشد ویارانه ام جز اولین قطع شدگان قرار گرفت می خواهم بدانم این صحیح است وهنوز یارانه ثروتمندان قطع نشده واقعا " تعجب داره

    • بدون نام

      انشالله مجلس در تصویب بودجه هوای مردم محروم را داشته باشد واقعا دیگه حقوقهای یک میلیونی جوابگوی زندگی نیست باید حقوق کارگران افزایش یابد

    • محمد سلطان

      اختلاسهای کلان خزانه را خالی وبانکهای خارج کشور را تقویت کرده استء! آخرین تیر خلاص دست کردن در جیب مردم است!

    • بدون نام

      تمام تسمیم گیری تان از جیب ملت هست وبس ...

    • بدون نام

      دمت گرم حرف هفتاد میلیون ادم

    • جانباز

      آفرين به اين نماینده بلاخره يه نماينده هم پيدا شد که از مردم دفاع کند

    • بدون نام

      سلام جناب روحانی ایاپولی دیگه به این گرونی بیکاری فقر برای مردم مونده که شمامیخواید دست توجیب ملت بدبخت کنید ۴۰تومن یارانه ای که فقط پول نون شبشون هم نمیشه ودیگه پول بنزین هم نداره چه جور میخوای برای کشوری که این همه منابع داره ولی بااین منابع نمیتونی اشتغالزای کنی بانون شب این فقرااشتغالزای کنی بروازمشاوران درست عادل فهمیده مشاوره بگیر گرونی به اوج رسیده پدر مردم دراورده دیگه بخداطاقت گرونی نداریم

    • ناشناس

      کارشناسان. ما فقط حرف وشعارند. حالمون بهم میخوره ازهرچی شعاره

    • بدون نام

      پول نفت فقط ۴۰ درصدش دست دولته ! بقیه اش کجا میره ؟؟؟

    • کریمی

      احسن واقعا آقای گودرزی درد ما همین هست چرا از بیت المال چرا از فقرا

    • بدون نام

      احسن آقای گودرزی امیدوارم گفته های شما بزرگوار، هر چه زودتر به قانون تبدیل شود و مردم از گرفتاریها نجات پیدا کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج