adexo3
۶۵۹۳۶
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

دانشگاه احمدی نژاد یک میلیارد را پس نداد

در حالی‌ که دانشگاه احمدی‌نژاد با صدور اطلاعیه‌ای مدعی شد که تمام ۱۶ میلیارد تومان را به حساب دولت بازگردانده است؛ اما مشخص شده که دانشگاه ایرانیان فقط ۱۵ میلیارد را پس داده و هنوز یک میلیارد از بیت‌المال را به حساب دولت بازنگردانده است.

روزنامه تهران امروز: در حالی‌ که دانشگاه احمدی‌نژاد با صدور اطلاعیه‌ای مدعی شد که تمام ۱۶ میلیارد تومان را به حساب دولت بازگردانده است؛ اما مشخص شده که دانشگاه ایرانیان فقط ۱۵ میلیارد را پس داده و هنوز یک میلیارد از بیت‌المال را به حساب دولت بازنگردانده است.

در همین زمینه یک مقام آگاه در دفتر رییس‌جمهور گفته: با پیگیری‌هایی که از سوی نهاد ریاست‌جمهوری صورت گرفت، سرانجام روز شنبه ۱۵ میلیارد تومان از ۱۶ میلیاردی را که از حساب دولت برداشت کرده بودند به این حساب بازگرداندند؛ اما هنوز یک میلیارد تومان دیگر باقی‌مانده است که مشخص نیست، چرا مسوولان دانشگاه احمدی‌نژاد این مبلغ را به صورت کامل به حساب دولت واریز نکرده‌اند.

وی گفته: برای بازگرداندن یک میلیارد باقیمانده هم اقدامات قانونی لازم انجام خواهد شد و از مسوولان دانشگاه احمدی‌نژاد هم می‌خواهیم هر چه سریع‌تر مبلغ باقیمانده را به حساب دولت بازگردانند تا نیازی به اقدامات بعدی نباشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خورد یک اب روش

    • بدون نام

      دزدی که میلیاردها دزدید و اختلاس کرد و رانت داد و حیف و میل کرد و فقط 15 میلیارد از اینهمه مبالغ را برگردانده پس بقیه چی ؟ اگه الان رسیدگی نشه و پولها گرفته نشه و این آقا و دوستان منحرفش با اقدامات انحرافی و ارویج خرافات و بابیت نوین در دین فتنه بزرگی بپا خواهند کرد از علمای دلسوز اسلام عاجزانه می خواهیم اقدام کنند قبل ازینکه دیرشود و باب جدیدی در انحرافات دینی باز شود

    • بدون نام

      دزدی فقط از دیوار مردم بالا رفتنه،اینا که دزدی نیست

    • ترسو

      چطوره که یه زور گیر رو برای 150 هزار تومن اعدام میکنن ولی اینارو که با سند و مدرک و البته با چراغ !! دزدی کردن هیچی ؟؟؟؟؟ البته بهتره که موضوع رو کش ! ندیم و ازش بگذریم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        +++++++++++++++++++++++++++

    • بدون نام

      سود 15 ميليارد رو هم دادن يا نه ...

    • ستار

      صدای اینم میخوابه
      اخه ممکنه کش دادنش به مصلحت نباشه
      این یه مورد تام از جرم اختلاسه ولی مگه کسی میتونه پی گیری کنه؟!!!
      رسانه ها ول

    • بدون نام

      اینا 300 میلیون جزایری رو پیراهن عثمان کردن و ترجیع بند همه مناظره هاشون بود. با همین دستاویزا 8 سال مشغول حیف و میل کردن و اختلاس و ... بودن. اشتباه اونها این بود که این قلم آخری که در مقایسه بسیار ناچیزه، رو گذاشتن دقیقه نود برداشتن. اگه چند روز زودتر و یه کم حساب شده تر این کارو می کردن آب از آب تکون نمی خورد .

    • بدون نام

      منظور یک میلیارد از 16 میلیارد است ، نه از پولهایی که هنوز لو نرفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج