اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۵۰۸
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

قیمت کره در بازار ۲ برابر شد

رضا باکری با اشاره به حذف اختصاص ارز ۱۲۲۶ تومانی به واردات کره، گفت: از این پس کره های ترخیصی باید با ارز ۲۲۴۷۷ ریال ترخیص شود که این موضوع در پی تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت می گیرد.

خبرگزاری مهر: رضا باکری با اشاره به حذف اختصاص ارز ۱۲۲۶ تومانی به واردات کره، گفت: از این پس کره های ترخیصی باید با ارز ۲۲۴۷۷ ریال ترخیص شود که این موضوع در پی تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت می گیرد.

دبیر انجمن صنایع لبنی افزود: این موضوع سبب شده است تا قیمت کره در بازار تا دو برابر اشود.

وی تصریح کرد: براساس شرایط جدید، قیمت هر کیلوگرم کره ۲۵۰ گرمی ۲۲ هزار تومان، کره ۱۰۰ گرمی ۲۳ هزار تومان و کره ۵۰ گرمی ۲۴ هزار تومانی است، این در شرایطی است که قیمت هر کیلوگرم کره ۱۰۰ گرمی تا پیش از این تصمیم ۱۲ هزار تومان بوده است.

در همین حال، یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در گفتگو با مهر خبر حذف اختصاص ارز مرجع به واردات کره را تایید کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Hadi

      اقتصاد داغون ینی این...

    • samane

      هر كيلوگرم كره 250 گرمي ؟؟؟!!!!!

    • بدون نام

      دولت تدبیر و امید متچکریم!!

    • پاینده آزاد

      واقعا مچکریم!!!!!!!!!!!!

    • babak

      با توجه به تغییروضعیت سیاسی کشور، تغییردولت و انتخابات اخیرپیش بینی میشد که بازهم گرانی ها ادامه داشته باشه تا حداقل چند ماهی این وضعیت ادامه خواهد داشت، نمیشه به این زودی درمورد عملکرد دولت نظری داد اما از خدا میخوام یک یا دوسال دیگه از تورم خبری نباشه و مردم براحتی بتونن از عهده خرید مایحتاج خودشون بربیان، الان که وضعیت خیلی بغرنجه و افراد زیادی به مشکل برخوردند اما بازهم باید امیدوار بود که درآینده وضع تغییرکنه، بزرگترین سرمایه هرشخص امید اوست و انسان بی امید انسان بیماراست

      پاسخ ها

      • سهیل

        اگه قرار باشه قیمت رشدی نداشته باشه یعنی تورم 40% بشه 0% .که حالا حالاها دست نیافتنیه .

      • babak

        درست میگی سهیل جان اما این دنیا همیشه جای عجایب بوده، کی فکرشو میکرد زمانی شاه با اون عظمت و جبروت سقوط کنه، کی فکرشو میکرد درایران جنگی بوجود بیاد، کی فکرشو میکرد ایران بتونه این همه سال دوام بیاره و کارهای نشد انجام بده، تغییرات زیادی در این مملکت صورت گرفته که هم منفی بودند و هم مثبت که خیلیهاشو نمی تونم بگم چون نظرم منتشر نمیشه اما خودت می دونی که خیلی چیزها ممکنه اتفاق بیفته و غیرممکن غیرممکنه و هرچیزی احتمال داره که تغییر کنه، خدا رو چه دیدی شاید شد صفر درصد که چیزی نیست شاید شدیم قدرت اول منطقه و با همه کشورهای دنیا هم دوست و همپیمان شدیم کی می دونه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج