adexo3
۶۶۶۰۶۳
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

سامانه بارشی جدید در راه است

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی جدید در راه است‌، گفت: از عصر روز سه‌شنبه، توده جدیدی از گردوخاک در عراق شکل می‌گیرد که پیامد آن موجب وقوع دوباره گردوخاک در خوزستان، ایلام و کرمانشاه است.

خبرگزاری تسنیم: امین حسین نقشینه در گفت‌وگو با خبرنگاردر تشریح وضعیت جوی روزهای آتی کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود از کشور خارج شده است و در حال حاضر جوی پایدار در غالب نقاط کشور حکمفرما است.

وی ادامه داد: در ساعات آتی نیز جو پایدار همراه با افزایش دما در غالب نقاط کشور ایجاد می‌شود اما رفته رفته از عصر فردا برخی تغییرات اندک در بعضی از نواحی شمال غربی و شمال کشور به‌وقوع می‌پیوندد.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور به وضعیت گردوغبار در برخی نواحی جنوبی و جنوب غربی اشاره کرد و افزود: این گردوغبار که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده، امروز نیز در مناطقی از جنوب غرب و جنوب کشور ادامه می‌یابد که به‌تدریج از غلظت آن کاسته می‌شود.

به گفته نقشینه، طی ساعات آتی رفته‌رفته بخشهایی از مناطق شرق و جنوب شرق کشور با وزش باد شدید و گردوغبار پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: از عصر امروز تا اواسط سه‌شنبه در استانهای گیلان و اردبیل، وزش باد شدید جنوبی پیش‌بینی می‌شود که در این مدت افزایش دما در سواحل دریای خزر بین چهار تا ۶ درجه رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به گذر موج بارشی از کشور طی ساعات آتی گفت: عصر روز سه‌شنبه موج بارشی جدیدی از کشور عبور می‌کند که پیامد آن بارش‌های خفیف باران و وزش باد موقتی در مناطق غربی، شمال غرب و زاگرس مرکزی و در اواخر وقت سه‌شنبه و روز چهارشنبه در دامنه‌های جنوبی البرز به‌وقوع می‌پیوندد.

نقشینه به وقوع دوباره پدیده گردوخاک در جنوب غرب کشور اشاره کرد و افزود: طی روز سه‌شنبه شکل گیری توده گرد وخاک بر روی کشور عراق باعث ایجاد گردوخاک در استانهای خوزستان، ایلام و کرمانشاه می‌شود.

وی توضیح داد: طی ۴۸ ساعت آتی اغلب مناطق کشور با افزایش دما مواجه می‌شوند که این روند در مناطق شرق و جنوب شرق کشور حتی تا ۱۰ درجه به‌وقوع می‌پیوندد.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی آخر هفته وارد کشور می‌شود، گفت: این سامانه فعال در اواخر وقت چهارشنبه وارد کشور خواهد شد و پیامد آن بارشهای باران و برف به همراه کاهش محسوس دما در بخشهایی از شمال غرب، سواحل و نیمه شمالی کشور است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا فهمیدم کشور ایران فقط از تهران به بالا را شامل میشه.چون هروقت گفتید برف و باران کشور را فرا میگیرد توضیحات فقط شامل شمال بود.

    • میلاد

      نعلت به شما؛همش مینویسید سامانه بارشی جدید در راه است؛مگه ما اهوازیها توی کره مریخ زندگی میکنیم؛بارون نمیبینیم بر عکس گردوخاک میبینیم

    • بدون نام

      مدیر کار دان بگزارید سر کار کار مند دانا استخدام کنید

    • بدون نام

      بهتر نیست دره ،هواشناسیو ببندید.بگید ما چیزی نمیدانیم؟ چون پیش بینی هایه شما همه اش اشنباه است.پس ببند دره دکان را!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج