adexo3
۶۷۱۳۹۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

آرای مردمی فیلم فجر، روزانه اعلام نمی‌شود

دبیر ستاد صیانت از آرای مردمی جشنواره فیلم فجر گفت: با توجه به این مهم که امسال اخذ آرا به صورت الکترونیکی است و سبد اخذ آرا مجزا است، از آرا صیانت می‌شود و برای اینکه در حق هیچ فیلمی اجحاف نشود آرای مردمی روزانه اعلام نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: علی آشتیانی‌پور دبیر ستاد صیانت از آرای مردمی جشنواره فیلم فجر در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره ارایه آمار به صورت روزانه اظهار داشت: با توجه به این مهم که امسال اخذ آرا به صورت الکترونیکی است و سبدها اخذ آرا مجزا است، از آرا صیانت می‌شود.

وی با بیان اینکه ترجیح دادیم در روزهای اول آرا را اعلام نکنیم تا همه فیلم‌ها مورد توجه قرار گیرند، گفت: با این تدبیر خواستیم در حق هیچ فیلمی اجحاف نشود.

وی درباره اخذ ارا الکترونیکی و صیانت از آرا هم اضافه کرد: در روز گذشته با آرا مخاطبان به صورت الکترونیکی مواجه شدیم. ما متکی به یک سیستم اینترنتی هستیم، در آن بخش ما قدرت و اختیاری نداریم و شرایط خودش را دارد، ولی آن بخشی که داده‌ها در اختیار ما قرار می‌گیرد، مراقبت لازم انجام می‌شود .

وی تصریح کرد: ما هر لحظه که احساس کنیم این مسئله‌ سلامت این رأی‌گیری را به خطر انداخته است و به باور برسیم حتما اعلام خواهد شد.

آشتیانی پور درباره مهلت ارایه آرا گفت: مخاطبان یک ساعت پس از نمایش فیلم فرصت دارند آرا خود را از طریق کد روی بلیت در سامانه الکترونیکی ثبت کنند.

وی در خاتمه تاکید کرد: امسال شرایط رای گیری نسبت به سال گذشته متفاوت بوده و شاید کمی سخت‌تر باشد اما مخاطبان به این مهم توجه داشته باشند که سیمرغ بلورین از نگاه تماشاگران از اهمیت خاصی برخوردار است و آرا خود را به ثبت برسانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمیدانم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج