adexo3
۶۷۲۸۸۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سازمان تأمین اجتماعی، استخدام می‌کند

مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی همزمان با دهه مبارک فجر از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در مدیریت های درمان استان های مرکزی و یزد در بهمن سال جاری خبر داد.

مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی همزمان با دهه مبارک فجر از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در مدیریت های درمان استان های مرکزی و یزد در بهمن سال جاری خبر داد.
سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت:سازمان تامین اجتماعی به منظور راه اندازی مراکز درمانی در شهرستان‌های تفرش وابرکوه از واحدهای تابعه مدیریت‌های درمان مذکور، نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می‌کند.

وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی که متعاقبا از طریق سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد، نسبت به ثبت نام از روز دوشنبه مورخ ٩٦/١١/١٦ لغایت پنج شنبه مورخ ٩٦/١١/١٩ اقدام و مدارک مربوطه را صرفا به صورت حضوری در بازه زمانی مذکور به نشانی مندرج در آگهی ارائه نمایند.

حسینی آذرنوشان در ادامه افزود: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه مورخ ٩٦/١١/٢٧در مراکز استانهای یاد شده برگزار خواهد شد.

(داوطلبان گرامی توجه فرمایند هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفا از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد است)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج