اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۵۷۹۷
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

تغییر شکل بیمه تکمیلی فرهنگیان از سال ۹۷

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه یکی از اولویت‌های ما در سال ۹۷ تغییر شکل بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان است گفت: چند پیشنهاد را آماده کرده‌ایم و از دانش افرادی که اهل فن و خبره هستند استفاده کردیم تا یکی از این پیشنهادات موجود را از اوایل سال ۹۷ اجرا کنیم و از این وضعیت خارج شویم.معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه یکی از اولویت‌های ما در سال ۹۷ تغییر شکل بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان است گفت: چند پیشنهاد را آماده کرده‌ایم و از دانش افرادی که اهل فن و خبره هستند استفاده کردیم تا یکی از این پیشنهادات موجود را از اوایل سال ۹۷ اجرا کنیم و از این وضعیت خارج شویم.

خبرگزاری ایسنا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه یکی از اولویت‌های ما در سال ۹۷ تغییر شکل بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان است گفت: چند پیشنهاد را آماده کرده‌ایم و از دانش افرادی که اهل فن و خبره هستند استفاده کردیم تا یکی از این پیشنهادات موجود را از اوایل سال ۹۷ اجرا کنیم و از این وضعیت خارج شویم.

علی الهیار ترکمن در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بدهی چندین میلیاردی وزارت آموزش و پرورش به شرکت بیمه آتیه سازان حافظ و بروز مشکلاتی برای ادامه استفاده از خدمات درمانی و بیمه‌ای اظهار کرد: به بیمه آتیه سازان حافظ بدهکاریم ولی اجازه نمی‌دهیم بر فرآیند درمان فرهنگیان تاثیر بگذارد.

وی افزود: یک علت بروز مشکل این است که وزارت آموزش و پرورش اعتبارات رفاهی ندارد و دستمان در عقد قرارداد با شرکت‌هایی که به لحاظ توان بیمه‌ای بالاتر هستند خیلی باز نیست و متاسفانه مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه یکی از اولویت‌های ما در سال ۹۷ تغییر شکل بیمه درمان فرهنگیان است گفت: چند پیشنهاد را آماده کرده‌ایم و از دانش افرادی که اهل فن و خبره هستند استفاده کردیم تا یکی از این پیشنهادات موجود را از اوایل سال ۹۷ اجرا کنیم و از این وضعیت خارج شویم.

الهیار ادامه داد: بدهی مابه آتیه سازان حافظ به قوت خود باقی است و آن را پرداخت می‌کنیم. اجازه نمی‌دهیم برای فرهنگیان مشکلی ایجاد شود.

وی ضمن اذعان به اینکه انجام بیمه تکمیلی به روش صندوقی، تجربه موفقی نبود گفت: ما هم از این پس قصد داریم همانند مابقی وزارتخانه‌ها بیمه گری کنیم. اکنون همه وزارتخانه‌ها با یکی از بیمه گذاران رایج کشور قرارداد دارند و از بیمه‌های تکمیلی مرسوم استنفاده می‌کنند. تنها جایی که در میان دستگاه‌های دولتی از شکل بیمه صندوقی استفاده می‌کند، وزارت آموزش و پرورش است که تجربه موفقی نبوده و علت اصلی این است که ما اعتبارات رفاهی نداریم تا بتوانیم حجم این قراردادها را بالاتر ببریم و با شرکت‌هایی که خدمات متنوع‌تری دارند قرارداد ببندیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: در سال۹۷ شکل بیمه را اصلاح می‌کنیم و یا با دیگر بیمه ها قرارداد می‌بندیم و یا با آتیه سازان به روش بیمه گری و نه صندوقی ادامه می‌دهیم. پیشنهادات ما برای تغییر شکل بیمه از محل منابع موجود است.

به گزارش ایسنا، وزارت آموزش و پرورش از سال ۹۴، به منظور بهبود امور، بیمه تکمیلی به روش "صندوقی" را اجرا و اقدام به عقد قرارداد با کارگزاری بیمه آتیه سازان حافظ که از پیش سابقه همکاری با آنها داشت، کرد. در این روش وزارت آموزش و پرورش حق بیمه را دریافت می‌کند و مدیریت مالی برعهده اوست و در واقع ریسک قرارداد را می‌پذیرد و خسارت از محل صندوقی که تشکیل داده‌ با نظارت و ممیزی شرکت کارگزار پرداخت می‌شود و بیمه آتیه رسیدگی به اسناد را انجام می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اِلله‌یار

      گفتند‌شتر‌گردنت‌کجه‌گفت‌‌کجادرست‌که‌گردن‌درست‌باشه‌‌‌آموزش‌وپرورش‌ایران‌یله‌وخلاص‌است‌وآخرین‌اولویت‌‌برای‌دولت‌ا‌است‌دوسال‌است‌که‌پول‌اضافه‌کاری‌وحقالزحمه‌برگزاری‌امتحانات‌طلب‌دارند‌کمبود‌نیرو‌دارند‌ازسر‌گذر‌معلم‌به‌کلاس‌میفرستند

    • محمد ملک پور

      سلام واقعا اموزش و پرورش با این جمعیت حقش نیست که کارمندانش اینهمه در خصوص بیمه تکمیلی با مشکل مواجه بشن خواهشا قراردادتون رو با اتیه سازان قطع کنید چون خیلی در پرداخت اذیت میکنه

    • بدون نام

      این هم یه وعده ی سرخرمن

    • بدون نام

      اخه بیمه ای که پول یک دست دندان مصنوعی را تقبل نمی کنه ؤبرای عینک سقف حداکثر صدهزار تومان تعیین وبسیاری ازاعمال جراحی را یک سوم حساب میکنه اونم بعدازکلی پادویی کردن به چه درد میخوره فقط بایدبه بیمه تامین اجتماعی آفرین گفت همه چیزش مجانیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج