adexo3
۶۹۸۱۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

از نمایشگاه بین ‎المللی کتاب تهران چه خبر؟

معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران از ثبت‌نام نهایی ۲۵۰۰ ناشر داخلی و ۱۱۰ ناشر عرب و لاتین برای حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران از ثبت‌نام نهایی ۲۵۰۰ ناشر داخلی و ۱۱۰ ناشر عرب و لاتین برای حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

یحیی دهقانی از استقرار کمیته‌ها در مصلی تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر کمیته پشتیبانی و اجرایی در مصلی تهران مستقر شده‌اند و در آینده نزدیک نیز دیگر کمیته‌ها مستقر خواهند شد.

از نمایشگاه بین ‎المللی کتاب تهران چه خبر؟

وی از پایان ثبت نام ناشران داخلی خبر داد و گفت: تاکنون ثبت‌نام ۲۵۰۰ ناشر انجام شده است و در حال نهایی کردن برخی از ثبت‌‎نام‌های موقت هستیم. همچنین تاکنون ۱۱۰ ناشر و توزیع‌کننده لاتین و عرب نیز ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

دهقانی با تاکید بر تشکیل جلسات مستمر برای آماده‌سازی نمایشگاه گفت: ‌جانمایی‌های نمایشگاه نیز انجام شده است و باتوجه به بهره‌برداری از رواق‌های شرقی و غربی برای نخستین بار در نمایشگاه امسال، ناشران خارجی در طبقه منهای یک رواق شرقی، ناشران کودک در طبقه همکف و صحن همسطح، ناشران آموزشی در طبقه همکف رواق غربی و ناشران داخلی به مانند سال‌های پیشین در شبستان مستقر خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین غرفه ناشران دانشگاهی در جنوب شبستان (ضلع شرقی خیابان قنبرزاده) و در زیر چادرهای مستحکم برپا خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج