adexo3
۷۰۴۰۸۹
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

شرایط پرداخت پاداش به کارمندان در سال ۹۷

براساس ماده ۱۱ ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، در سال ۱۳۹۷، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند حداکثر معادل یک ماه حقوق و مزایای مندرج در احکام کارگزینی را در صورت وجود اعتبار در سقف اعتبارات تخصیص یافته دستگاه اجرایی و با رعایت ماده ۷ این تصویبنامه به عنوان پاداش پرداخت نمایند.

خبرگزاری ایلنا: براساس ماده ۱۱ ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، در سال ۱۳۹۷، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند حداکثر معادل یک ماه حقوق و مزایای مندرج در احکام کارگزینی را در صورت وجود اعتبار در سقف اعتبارات تخصیص یافته دستگاه اجرایی و با رعایت ماده ۷ این تصویبنامه به عنوان پاداش پرداخت نمایند.

به موجب این ماده، پرداخت یک ماه پاداش مذکور به اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و کارکنان شرکت‌های دولتی از اعم از شرکت‌های مستلزم ذکر و تصریح نام، بانک‌ها و بیمه‌های دولتی، پس از تصویب مجامع یا شوراهای عالی آنها مجاز است.

در بند ۱۲ همین ضوابط، کمک‌های رفاهی مستقیم و غیرمستقیم مطابق با موافقتنامه متبادله و برای بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های دولتی در سقف بودجه سال ۱۳۹۶ ابلاغی سازمان برنامه و بودجه کشور قابل پرداخت است.

با توجه به همین بند، پرداخت کمک‌های رفاهی مستقیم و غیرمستقیم به کارکنان قرارداد کار معین (مشخص) و ساعتی و موارد موضوع ماده ۱۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری، از محل اعتبارات مصوب پرداخت شده خزانه و با رعایت مفاد موافقتنامه، مجاز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بام

      شرط وشروط نزاربن برای مردم دیروز تو رادیو گفت که یکی از بالاییها نزدیک ۱میلیاد پاداش گرفته ولی یکیو میشناسم ۳ساله باز نشسته شده پاداش نگرفته بعدا ان وقت چی میگی

    • z

      چه پاداشی حق جذب و مسئولیت رو هم کم کردن!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      کاش کارمندان دولت اندازه این پولهایی که میگرفتن کار هم میکردند همشون یا تو بورس هستند یا دارن دلار میخرن

    • بدون نام

      اقا خجالت بکشین اینقدر زود برای کارمندان قضاوت نکنین فقط نگاهتون به این چندر غاز حقوق کارکنان هست به خدا جوابگو زندگی تا اوسط برج هم نیست یکم دیدتونو مثبت کنین

    • بدون نام

      یعنی شامل عیدی کارمندان وبازنشستگان هم میشود

    • اکبر

      اینجور قضاوت نکنین با این حقوق کارمندی نصف ماه رو با زور میگذرونیم خدا شاهده هرشب با دعا میخوابم که فردا یه دری باز شه ماهم از این فشار زندگی با دوتا بچه و این درامد نجات پیدا کنم بخدا از مرد بودنم خسته شدم کاش ماهم یه رییسی اقازاده ایی چیزی بودیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج