adexo3
۷۱۱۳۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خارج از کادر‌های کامبوزیا پرتوی در تلویزیون

دوربین برنامه هفتگی «خارج از کادر» شبکه آی‌فیلم این‌بار خارج از کادرهای کامبوزیا پرتوی را از زبان خودش، همکارانش و همسرش به تصویر کشیده است.

خبرگزاری ایسنا: دوربین برنامه هفتگی «خارج از کادر» شبکه آی‌فیلم این‌بار خارج از کادرهای کامبوزیا پرتوی را از زبان خودش، همکارانش و همسرش به تصویر کشیده است.

برنامه «خارج از کادر» جمعه شب‌ها با حضور یکی از هنرمندان سینما، تلویزیون و تئاتر کشور، به تهیه‌کنندگی عاطفه خالدی روانه آنتن می‌شود.

خارج از کادر‌های کامبوزیا پرتوی در تلویزیون

بر اساس این گزارش، در این قسمت از برنامه، فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر کشورمان از قاب آی‌فیلم برای مخاطبانش از دغدغه‌ها، مشغولیت‌ها، خاطرات و حال‌وهوای این روزهایش می‌گوید.

کامبوزیا پرتوی ۶۳ سال دارد و از سال ۱۳۶۶ تاکنون در عرصه کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی فعالیت می‌کند. از آثار مطرح او در زمینه کارگردانی می‌توان به فیلم‌های ماهی، گلنار، بازی بزرگان، کافه ترانزیت، پرده و کامیون اشاره کرد.

ردپای پرتوی را در فیلم‌هایی همچون «من ترانه ۱۵ سال دارم»٬ «فراری»٬ «قطعه ناتمام»٬ «شیرک»٬ «دایره»٬ «خانه دوست کجاست»، «ایستگاه متروک» و «گل پامچال» می‌توان دید.

برنامه «خارج از کادر» جمعه (۱۴ خرداد) ساعت ۲۲:۳۰ به‌ کارگردانی فرشاد خلیلی از کانال فارسی شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت ۰۶:۳۰ و ۱۴:۳۰ روز شنبه و ۲۲:۳۰ دوشنبه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج