اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۶۳۵۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

جلالی: برخی افراد از تیم اقتصادی دولت حذف شوند

نماینده تهران تاکید کرد: در جامعه روی مسائل بین‌الملل دو قطبی ایجاد نکنیم. ما همه بر یک کشتی سوار هستیم. اختلاف نظر زمانی مفید است که به شکلی کارشناسانه مطرح شود و در انظار عموم دنیا باید با اقتدار ظاهر شویم. هیچ کس نمی‌تواند ایران را نادیده بگیرد.

خبرگزاری ایلنا: نماینده تهران تاکید کرد: در جامعه روی مسائل بین‌الملل دو قطبی ایجاد نکنیم. ما همه بر یک کشتی سوار هستیم. اختلاف نظر زمانی مفید است که به شکلی کارشناسانه مطرح شود و در انظار عموم دنیا باید با اقتدار ظاهر شویم. هیچ کس نمی‌تواند ایران را نادیده بگیرد.

کاظم جلالی درباره وضعیت ایران بعد از خروج از برجام و نگرانی‌های موجود گفت: بی‌تردید و کارشناسانه می‌گویم وضعیت امروز ما از قبل بهتر است؛ چراکه قبل از برجام ، آمریکا پرونده ما را به ناحق به شورای امنیت سازمان ملل متحد فرستاده بود و اجماعی تصنعی علیه ایران ساخته بودند و به نوعی می‌خواستند مارا مخل صلح و امنیت جهانی نشان دهند. اما امروز با مذاکرات هسته‌ای و برجام نشان داده شد ایران دنبال بمب هسته‌ای نیست و مذاکرات را روشمند و هوشمندانه اداره می‌کند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران با مذاکرات هسته‌ای به جامعه جهانی ثابت کرد دنبال ایجاد اختلال در نظم جهانی و نظام بین‌الملل نیست. علاوه براین، اتفاقا آمریکا نشان داد پایبند به تعهدات خود نیست و برعکس شعارهای دموکراتیکی که می‌دهد، می‌خواهد دنیا را با انحصارگرایی و نظام دیکتاتوری اداره کند. وضعیت امروز ما به گونه‌ای است که با اقتصاد مقاومتی و استفاده از توان نیروهای داخلی می‌توانیم از بحران‌ها عبور کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت باید منسجم شوند علاوه براین تیم اقتصادی دولت نیاز به ترمیم دارد؛ چراکه نقاط ضعف بسیاری دارد و افرادی هم باید از آن حذف شوند. دولت باید به مردم پیام دهد و برنامه خود را ارائه دهد تا حجمی از نگرانی‌های مردم کاسته شود.

جلالی در انتها گفت: من واقعا تقاضا دارم در جامعه روی مسائل بین‌الملل دو قطبی ایجاد نکنیم. ما همه بر یک کشتی سوار هستیم. اختلاف‌نظر زمانی مفید است که به شکلی کارشناسانه مطرح شود و در انظار عموم دنیا باید با اقتدار ظاهر شویم. هیچ کسی نمی‌تواند ایران را نادیده بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای جلالی تیم اقتصادی اقای روحانی احتیاج به ترمیم ندارد احتیاج به تعویض دارد تیمے که بسیار بدقول وناکارآمداست شش ماه است هنوز نتوانسته تصمیم قاطعی برای اضافه حقوق بگیران اتخاذکند دل وجگرمان راخون کردند یه روز ده درصد فرداش دوازده درصد هفته بع شانزده درصد موقع انتخابات بیست درصد حالا هم دوماه ازسال گذشته هنوز هیچ

    • بدون نام

      چیه , دلتون برای تورم 40% تنگ شده ؟ یا اینکه از رییس دولت لیشتر اطلاعات دارید ؟ سکوت چیز خوبیه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج