adexo3
۷۲۲۶۶۶
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

طرح سفر‌های ارزان به عتبات اجرا می‌شود

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور زیارت سازمان حج و زیارت از آغاز سفرهای ارزان قیمت به عتبات عالیات در قالب طرح موکب با نرخ حدود ۹۰۰ هزار تومان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور زیارت سازمان حج و زیارت از آغاز سفرهای ارزان قیمت به عتبات عالیات در قالب طرح موکب با نرخ حدود ۹۰۰ هزار تومان خبر داد.

مرتضی آقایی با بیان اینکه این سفرها در قالب بسته های حمایتی به خصوص برای اقشار کم در آمد طراحی شده و زمان اجرای آن از نیمه اول ماه مبارک رمضان است، افزود: نرخ تعیین شده در طرح موکب از ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان متغیر خواهد بود.

وی اظهار داشت: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و اعزام به عتبات در قالب طرح موکب به یکی از دو هزار و ۶۰۰ دفتر زیارتی در سراسر کشور و یا پایگاه اینترنتی این سازمان حج و زیارت مراجعه کنند.

آقایی با تاکید بر اینکه در اجرای این طرح بسته های سفر شش شب و هفت روز در نظر گرفته شده است، گفت: در اجرای این طرح، زائران حسینی دو شب اول را در شهر مقدس نجف اشرف، سه شب در کربلای معلی و روز پایانی را در کاظمین به سر خواهند برد.

وی همچنین در خصوص سفر به شهر سامرا و زیارت حرم مطهر امامین عسکریین (ع) نیز گفت: با توجه به اینکه در این بسته های حمایت، اعزام به این شهر مقدس دیده نشده است، در صورت تمایل زائران به سفر به این شهر باید هزینه سفر یاد شده را جداگانه پرداخت کنند.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی سازمان حج افزود: علاقه مندان برای سفر به سامرا باید معادل پنج دلار را برای اعزام و برابر همین مبلغ را نیز برای امنیت پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه سفر به عتبات طرح موکب به صورت زمینی خواهد بود، خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح روزانه هزار نفر به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

آقایی با بیان اینکه به دلیل استقبال مردم، فقط تا پایان ماه مبارک رمضان اعزام به عتبات تا ۲۵۰۰ نفر افزایش خواهد داشت، گفت: به منظور ارایه تسهیلات به زائران نیز ۶۰ درصد هزینه سفر در قالب وام با بازپرداخت ۱۲ قسط به متقاضیان (حدود ۴۲۰ هزار تومان) پرداخت خواهد شد.

وی گفت: در اجرای طرح موکب همه استانداردهای لازم پوششی از قبیل بیمه، امنیت، خدمات، تغذیه و غیره دیده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشهد ترجیع میدم عتبات

    • بدون نام

      لطفا سفرهای ارزان قیمت داخلی را برنامه ریزی کنید جهت اشتغال و آبادانی کشور عزیز خودمون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج