adexo3
۷۲۶۵۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تمهیدات آتش نشانی برای سالگرد ارتحال امام

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تمهیدات این سازمان برای تامین ایمنی مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تمهیدات این سازمان برای تامین ایمنی مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را تشریح کرد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگویی در مورد تمهیدات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران برای برگزاری بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در چهاردهم خرداد اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران مانند سال‌های گذشته از توان خود برای تامین امنیت مراسم بهره می‌برد و علاوه بر این که تمام ۱۳۰ ایستگاه سطح شهر در آماده‌باش کامل خواهند بود، آتش‌نشانان برای تامین ایمنی در دو حلقه داخلی و خارجی مستقر می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد: در حلقه داخلی از صبح روز ۱۴ خرداد آتش‌نشانان در ۳۸ نقطه به همراه ۳۸ دستگاه خودرو منبع‌دار سنگین در مسیرهای ورودی صحن‌ها و حیاط‌های اطراف حرم مستقر می‌شوند و در این استقرارها از ۷۰ نفر آتش‌نشان حرفه‌ای و ۳۵ نفر دیگر شامل آتش‌نشان داوطلب خانم در قسمت بانوان و ۲۰ آتش‌نشان رسمی سازمان در قسمت آقایان مستقر می‌شوند که این افراد با خاموش‌کننده‌های دستی در این مراسم حضور دارند و وضعیت ایمنی را رصد می‌کنند.

وی همچنین گفت: در حلقه بیرونی نیز در ۱۸۲ نقطه با استفاده از ۸۵ دستگاه خودرو منبع‌دار سنگین و پشتیبانی، ۷۵ دستگاه سبک و عملیاتی و ۶۰ دستگاه موتورسیکلت در بخش‌های مختلف مستقر می‌شوند که از شمال به سمت اتوبان آزادگان و از غرب به سمت اتوبان خلیج فارس و از شرق به سمت خیابان رجایی و از جنوب به سمت کهریزک و واوان استقرارها در نقاط مختلف صورت می‌گیرد. ضمن این که از آتش‌نشانان مناطق اطراف نیز تعدادی نیرو برای برقراری ایمنی مراسم حضور دارند.

ملکی در ادامه اظهار کرد: مجموعاً ۲۲۰ انواع خودرو و موتورسیکلت و ۵۰۰ نیروی آتش‌نشان عملیاتی برای برقراری ایمنی مراسم تا زمان تخلیه کامل و عادی شدن تردد در منطقه حضور دارند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تصریح کرد: برای برقراری ایمنی این مراسم از تعدادی از نیروهای غیر شیفت فراخوان شده‌اند و از همین رو اختلالی در روند خدمت‌رسانی برای سایر شهروندان در نقاط دیگر شهر ایجاد نخواهد شد.

ملکی همچنین توصیه کرد: از هموطنانی که در این مراسم حضور پیدا می‌کنند تقاضا داریم که مانند همیشه همکاری لازم را داشته باشند و در صورتی که اتفاقی رخ داد پس از فاصله گرفتن با محل حادثه آن را به سامانه ۱۲۵ و یا آتش‌نشانان مستقر در محل اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج