۷۴۳۷۸۹
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

پوستر جدید فیلم Creed II با حضور راکی بالبوآ

به مناسبت روز ششم ژوئیه که هفتاد و دومین سالگرد تولد سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) است، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros. Pictures) و کمپانی ام‌جی‌ام (MGM)، پوستری از فیلم Creed II «کرید ۲» منتشر کرده‌اند که در آن می‌شود شخصیت راکی بالبوآ (Rocky Balboa) را مشاهده کرد.

وب سایت سینما گیمفا: به مناسبت روز ششم ژوئیه که هفتاد و دومین سالگرد تولد سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) است، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros. Pictures) و کمپانی ام‌جی‌ام (MGM)، پوستری از فیلم Creed II «کرید ۲» منتشر کرده‌اند که در آن می‌شود شخصیت راکی بالبوآ (Rocky Balboa) را مشاهده کرد.

پوستر جدید فیلم Creed II با حضور راکی بالبوآ

فیلم Creed II دنبالۀ فیلم Creed «کرید» است که ادامه‌ای بر سری فیلم‌های Rocky «راکی» بوده است؛ فیلم Creed در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و نظر مثبت منتقدان و تماشاچیان را به خود جلب کرد، این فیلم موفق شد تا فروشی معادل ۱۷۰ میلیون دلار در سطح جهانی داشته باشد. کارگردان فیلم Creed، یعنی رایان کوگلر (Ryan Coogler) در پروژۀ Creed II نیز همکاری خواهد داشت، ولی در جایگاه تهیه‌کننده اجرایی. این فیلم قرار است توسط استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr) کارگردانی شود؛ این کارگردان در کارنامۀ خود فیلم درام موفق The Land «سرزمین» را دارد که محصول سال ۲۰۱۶ است.

در داستان این فیلم، زندگی آدونیس کرید (Adonis Creed) با بازی مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) توانسته است تا توازن خودش را به‌دست آورد. اما اکنون او در چالشی بین تعهدات شخصی و تمرینات مبارزه‌اش گرفتار می‌شود که زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش را تحت تاثیر قرار داده است. او قرار است در مقابل حریفی مبارزه کند که با زندگی گذشتۀ خانوادگی‌اش پیوند خورده است و این موضوع موجب تشدید مبارزه‌ی کرید می‌شود. در طی این داستان، راکی بالبوآ با بازی سیلوستر استالونه در کنار کرید قرار دارد و او را در این مسیر سخت همراهی می‌کند؛ راکی و آدونیس با میراث مشترک خود رو‌به‌رو می‌شوند و با این سؤال مواجه می‌شوند که چه چیزی ارزش مبارزه را دارد؟ و در ادامه کشف می‌کنند که هیچ چیزی از خانواده مهم‌تر نیست. به‌نظر می‌رسد که داستان فیلم Creed II قرار است تا دوباره به این موضوع بپردازد که چگونه می‌شود یک قهرمان واقعی شد؛ و همچنین به این نکته اشاره می‌کند که "اهمیتی ندارد کجا بروید، هیچگاه نمی‌توانید از تاریخ زندگی خود بگریزید".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کرید که اصن قشنگ نبود اینو نمیدونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج