adexo3
۷۵۴۹۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

فرمانده ناجا: مداخله‌ ای در عزاداری‌ ها نداریم

فرمانده ناجا با بیان اینکه زمانی شایعه شده بود که نیروی انتظامی جلوی علم و کتل در عزاداری‌ها را می‌گیرد، گفت: ما مداخله‌ای در این زمینه نداریم.

خبرگزاری فارس: سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در حاشیه مراسم صبحگاه فرماندهی انتظامی مازندران در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا در هفته امر به معروف و نهی از منکر، طرح‌های امنیت اخلاقی تشدید می‌شود، اظهار داشت: ماه محرم و عزاداری‌های این ماه، خود اقدام مهم فرهنگی، ملی و کهن است که آحاد مردم خود را مکلف به رعایت موازین اخلاقی می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه مردم بدون تذکر نیروی انتظامی هم به اخلاق توجه بیشتری دارند، ادامه داد: ضرورتی نمی‌بینیم در این ایام، طرح ارتقای امنیت اخلاقی را تشدید کنیم.

احمدی‌مقدم افزود: تلاش ما در ایام محرم بر تسهیل عزاداری با روان‌سازی ترافیک است.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار ما مبنی بر مواضع نیروی انتظامی در برابر برخی ابزار عزاداری در ایام محرم، گفت: مردم به ابزاری که باعث وهن است آگاهی دارند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه علما و بزرگان، استفاده از بعضی‌آلات موسیقی را شایسته عزاداری نمی‌دانند، تصریح کرد: درباره قمه‌زنی و استفاده از شمایل ائمه،تذکر داده شده و امروز هم مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه زمانی شایعه شده بود که نیروی انتظامی جلوی علم و کتل در عزاداری‌ها را می‌گیرد، یادآور شد: ما مداخله‌ای در این زمینه نداریم.

احمدی‌مقدم با اشاره به اینکه ناجا تلاش بر تسهیل عزاداری دارد،گفت: مردم هم تلاش کنند خلاف شئون اسلامی، رفتاری نداشته باشند.

وی در پاسخ به سئوال دیگر فارس مبنی بر شاخص‌های ارزیابی نیروی انتظامی، اظهار داشت: در طول هر برنامه پنج ساله، دو بار نظارت و ارزیابی صورت می‌گیرد و حدود یک‌هزار و ۴۰۰ شاخصه دارد که توسط تیم حدود ۲۰۰ نفره کارشناسان بررسی می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در همین راستا، ادامه داد: ارزیابی‌های اداری و اجتماعی توسط تیم کارشناسان صورت می‌گیرد و با ایجاد ماموریت غیرمترقبه در استان‌ها، واکنش‌ها را کنترل و زاستی آزمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مازندران در این ارزیابی‌ها نسبت به برنامه چهارم، خود را از نیمه جدول به صدر جدول نزدیک کرده است، اظهار داشت: عقب ماندگی در مازندران زیاد است اما نیروی انتظامی گام‌های بلندی برداشته است.

سردار احمدی‌مقدم در پاسخ به سئوال دیگری درباره طرح جمع‌آوری ماهواره،تصریح کرد: برنامه جدیدی برای جمع‌آوری ماهواره نداریم و همان برنامه قبلی ادامه دارد و قانون را رعایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه جرائم خشن در دو سال اخیر در حال کاهش است،افزود: از زمان افزایش قیمت‌ها و تورم، سرقت‌های خرد افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی درباره طرح مدیریت کیفیت نیروی انتظامی در کلانتری‌ها،گفت: این طرح از یک‌سال قبل شروع شده و کلانتری‌ها در رقابت مثبت و سازنده در تلاش هستند که استانداردهای لازم را کسب کنند.

وی با بیان اینکه طرح مدیریت کیفیت با سه شاخص فیزیکی،رفتاری و فرآیندی در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۹۳ شاید در ۷۰ درصد از کلانتر‌ها بتوانیم این رسالت را اجرا کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • HRA

      دمش گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج