adexo3
۷۶۲۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

پاسخ رهبری درباره آرایش همسر فرعون

در مورد سریال یوسف هم به ایشان عرض كردم كه آرایش همسر فرعون زیاد است و یک جاهایی خود ما به آن اشكال داریم ایشان فرمودند اگر آن پیام كلی و معنوی كه منتقل می‌شود، برتری و تفوق خود را نشان دهد این مسائل می‌تواند قابل اغماض باشد.

هفته​نامه پنجره نوشت: عزت​الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما پس از مدت​ها در گفت‌و‌گو با یک نشریه مكتوب در مورد مسائل مختلف این سازمان و اتفاقات چند سال اخیر صحبت كرده است.

او در بخشی از این مصاحبه و در پاسخ به این پرسش كه «به نظر شما آیا می‌توان به خاطر برخی نكات مهم‌تر از پاره‌ای خط قرمزها صرف‌نظر كرد؟» گفت: «به‌طور كلی نه ولی اصل با محتوا و تأثیرگذاری نهایی پیام یک فیلم و یا سریال است.»

او افزود: «سریال دكتر قریب از كارهایی بود كه رهبری در یک جلسه‌ای از آن اعلام رضایت كردند این سریال مربوط به زندگی و خدمات دكتر محمد قریب است و بسیاری از صحنه‌های این مجموعه در بیمارستان كنار مریض‌ها، پرستارها و منطبق با حال و هوای سال‌های دور تصویر شده شخصاً همیشه نگران نحوه نمایش این روابط بودم بسیاری از روابط روابطی عاطفی و حسی بود ولی رهبری فرمودند كه این سریال كار خوبی بوده نه این‌كه اشكال نداشته باشد.»

ضرغامی گفت: «من چندین بار كه از ایشان در مورد این‌گونه مشكلات سوال كردم رهبری فرمایش بسیار بلند و حكیمانه‌ای داشتند و فرمودند همه این ضوابط باید رعایت شوند ولی دقت كنید به آن پیام اصلی كه منتقل می‌شود. در مورد سریال یوسف هم به ایشان عرض كردم كه آرایش همسر فرعون زیاد است و یک جاهایی خود ما به آن اشكال داریم ایشان فرمودند اگر آن پیام كلی و معنوی كه منتقل می‌شود، برتری و تفوق خود را نشان دهد این مسائل می‌تواند قابل اغماض باشد.»

منبع: آفتاب

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پاسخ رهبری درباره آرایش همسر فرعون


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباسعلی ایزدی مقدم

      بنازم به این رهبر فرزانه
      جانم فدایش

    • MAHLA

      والا............حرفی واسه گفتن ندارم............

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج