اسنپ پی_استیکی داخلی
۷۶۴۹۹۳
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

بقایی ۱۱ شهریور محاکمه می‌شود

حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم که از ۲۲ اسفند ۹۶ و به دلیل محکومیت به مجازات جرائمی همچون اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی در حبس به سر می‌برد، یکشنبه ۱۱ شهریور نیز به اتهام توهین محاکمه خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم که از ۲۲ اسفند ۹۶ و به دلیل محکومیت به مجازات جرائمی همچون اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی در حبس به سر می‌برد، یکشنبه ۱۱ شهریور نیز به اتهام توهین محاکمه خواهد شد.

کانال دولت بهار ضمن اعلام این خبر نوشته است که اتهام بقایی توهین به مسئولان ارشد قوه قضاییه در روز ۹ مرداد ۹۷ و هنگام بازگشت به زندان اوین مطرح کرده است.

مهران عبدالله‌پور وکیل مدافع حمید بقایی در ۹ مردادماه ۹۷ به ایسنا گفته بود: حمید بقایی به منظور درمان به مدت ۵ روز به مرخصی آمده بود که صبح امروز با همراهی محمود احمدی نژاد به زندان اوین بازگشت.

وی با اشاره به مرخصی ۵ روزه بقایی، گفت: ظاهراً به ایشان اعلام شده که با تمدید این مرخصی موافقت می‌کنند که بتواند کارهای درمانی‌اش را انجام دهد اما وی مجدداً روز پنجم به زندان اوین بازگشته است.

بر اساس این گزارش، پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، اعلام کرد پس از تایید حکم دادگاه بدوی حمید بقایی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران و قطعیت آن و همچنین ابلاغ حکم صادره، مأمورین پلیس ۲۲ اسفند ماه سال ۹۶ نسبت به دستگیری و معرفی محکوم‌علیه جهت اجرای حکم صادره از جمله ۱۵ سال حبس و چهل و سه میلیارد تومان جزای نقدی اقدام کرده و وی به زندان معرفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بقائی ودار ودسته اش برن قبرستان.

    • بدون نام

      نمیدونم چی بگم

    • بدون نام

      چرا رییسی و علم الهدی که در مشهد راه پیمایی اعتراضی شکل دادند عده ای هم شعار های آنچنانی دادند دادگاهی نمی‌شوند ...همان روزها بود که ترامپ هم فکر کرد ایران اتفاقی افتاده ...برجام را پاره کرد... شاید هم اعتراضات علامت و اشاره بوده واسه داداش ترامپ...

    • بدون نام

      خاستار حکم احدام برایه حمید وقایی ومشاهی واحمدی نجادوهرکه می خاد باشد سوع استفاده از بی تلمل حق هر فردی هست باید بدون چون وچرا (؟؟؟!!!) محاکمه وکمترین حکم مجازات خاستار بازگشت بیت المال مسلمین واحدام برای شخس مجرم هستم ودیگر مسولین رده بالا گوش به زنگ باشند که کی انشالا نوبت محاکمه شون شود وبل خصوص افرادی که در قوه قضا ودر هر قدرت وقضا باشند قانون یکنواخت هست وبه این زودی دامنگیر افراد فرسد طلب خواهد شد انشالا

    • بدون نام

      جهنم

    • بدون نام

      ای چرخ گردون گهی پشت به زین گهی زین به پشت

    • بدون نام

      بق بقو كه ميگن اينه،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج