adexo3
۷۶۶۷۲
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

تمدید طرح زوج و فرد از در منازل تا اطلاع ثانوی

در جلسه کاهش آلودگی هوای شهر تهران که با ریاست سید حسین هاشمی، استاندار تهران و غیبت محمد هادی حیدرزاده، مدیرکل محیط زیست استان تهران برگزار شد. اجرای طرح زوج و فرد خودروها از در منازل تا اطلاع ثانوی در شهر تهران تمدید شد.

خبرگزاری فارس: در جلسه کاهش آلودگی هوای شهر تهران که با ریاست سید حسین هاشمی، استاندار تهران و غیبت محمد هادی حیدرزاده، مدیرکل محیط زیست استان تهران برگزار شد. اجرای طرح زوج و فرد خودروها از در منازل تا اطلاع ثانوی در شهر تهران تمدید شد.

در این جلسه همچنین تصویب شد که فروش آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی نیز تا اطلاع ثانوی در پایتخت ممنوع باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نکنید والا انقدر خیابون ها خلوت شده و تردد توش راحته که نگو. صبح ها راحت میریم سر کار عصرها هم راحت برمیگردیم. شاید با تشدید این طرح مردم بیشتر از وسیله عمومی استفاده کنن. خواهشا ادامه بدین

      پاسخ ها

      • هادی

        به شتر گفتن چرا گردنت کجه؟ جواب داد کجام درسته که گردنم هم درست باشد. این حکایت ماهاست. سی سال مترو میکشن هنوز 4 خط مترو در یک منطقه 30 میلونی تهران وجود دارد. من البته با حرف شما دوست عزیز کاملا موافقم منتها بشرطها و سروطها

    • ندا

      اونوقت تکلیف ما که صبح از خونه با ماشین اومدیم سر کار چی میشه !! نمیشه اول فکر کنین بعد تصمیم بگیرین ؟

    • منم

      آقایان چرا سرویس ادارات رو دوباره نمیگذارید؟ که هم تردد خودروهای تک سرنشین کاهش پیدا کنه و هم آلودگی هوا کاهش پیدا کنه؟ چرا اینقدر اصرار به ادامه انجام این اشتباه دارید؟

    • منم

      آقایان چرا سرویس ادارات رو دوباره نمیگذارید؟ که هم تردد خودروهای تک سرنشین کاهش پیدا کنه و هم آلودگی هوا کاهش پیدا کنه؟ چرا اینقدر اصرار به ادامه انجام این اشتباه دارید؟

    • ترسو

      چرا فکر اساسی نمی کنین و همش از مردم مایه میذارین ؟؟ همه الودگی هوا بخاطر اتوبوسهای شرکت واحد و تاکسیها و ماشینهای سنگین دولتی و ....... است !

    • ناشناس

      اخه من که با ماشین عمومی برم دانشگاه هزینه ام رفت و برگشت میشه 1800 تومان ولی با ماشین خودم برم 1600 تومان میشه. اصلا هزینه هیچ. من با اجرای این طرح یک ساعت زودتر از خواب بلند میشم اینم جهنم بیدار میشم. آخه من که تو تهران زندگی نمی کنم برای چی باید ماشین سوار نشم این هم به اسفرالسافرین. پس من ماشین برای چی خریدم.
      این حرف پایین این دیگه جهنم و درک و ... نداره گوش کن:
      من که از در خونمون تا دانشگاه 25 دقیقه با ماشین شخصی راهه چرا باید با ماشین عمومی به مدت یک ساعت و نیم راه بیام.
      بلا نسبت شما و مردم عادی بلا نسبت شما و مردم عادی اگه به خر و الاغ گفته بودم این حرف ها با بی مغزی یه جمع و تفریق میکرد که حدود یک ساعت من تو خیابون و ماشین عمومی معطل نشم.
      و
      من که هفته ای یه بار هم اخبار نگاه نمی کردم جمعه 24 آبان 92 از ساعت 6 و 30 دقیقه از اخبار تهران گرفته تا اخبار 19، 21، 22و30، 24 شبکه تهران، و زیر نویس شبکه خبر فقط اخبار نگاه میکردم. من که نمی تونم این همه وقت بذارم اخبار نگاه کنم درسم پس چی وقتم مگه کشکه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج