adexo3
۷۷۷۳۷۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

میرزایی‌نیکو: روحانی راهبرد‌ها را خوب تشریح کرد

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که رئیس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل نقشه راه ایران را تشریح کرده و نشان داد علی رغم جوسازی‌های صورت گرفته ایران به دنبال سلاح و کلاهک هسته‌ای نیست.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که رئیس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل نقشه راه ایران را تشریح کرده و نشان داد علی رغم جوسازی‌های صورت گرفته ایران به دنبال سلاح و کلاهک هسته‌ای نیست.

قاسم میرزایی نیکو سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را از موضع اقتدار ارزیابی کرد و گفت: آقای روحانی به جای جواب دادن به توهین‌های ترامپ آنچه اسلام به آن تاکید دارد و مردم هم خواستار آن هستند را بیان کرد و امیدواریم گوش شنوایی برای آن وجود داشته باشد.

وی افزود: امیدواریم بیانیه قبل از سخنرانی آقای روحانی و موضع‌گیری موگرینی به کمک هم پازلی را تشکیل دهد.

نماینده مردم دماوند در مجلس ادامه داد: متاسفانه در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس حتی یک نفر هم اشاره‌ای به سخنان آقای روحانی نکردند. ای کاش تیم رسانه‌ای دولت در مجلس فعال‌تر بود و امیدواریم در روزهای آینده اقداماتی در این راستا انجام شود.

وی اضافه کرد: آقای روحانی موضع ایران درباره مذاکره و رتق و فتق امور از این راه را تشریح کرد اما در عین حال عنوان شد که این مذاکره شرط دارد و این طور نیست که بخواهند همه چیز را یکجانبه لغو کنند و بعد یکجانبه هم دیدار کنند. ایشان گفت که در مقابل اتهام، اتهام در مقابل نقض، نقض و در مقابل تعهد، تعهد نشان خواهیم داد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: رئیس جمهور در سخنان خود راهبرد و نقشه راه ایران را برای مردم توضیح داد و نشان داد که ایران علی‌رغم جوی که ساخته‌اند به دنبال سلاح و کلاهک هسته‌ای نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهرنگ

      نقشه راه چیه؟عزت کجاست؟رتق وفتق امور یعنی چه؟!!اهای نماینده های مفت خور وبی غیرت!شرم بر شما...! کی میخواین دست از این حرفهای تکراری وتوخالی ومسخره بردارید؟ کمر ملت زیر فشار تورم,لابلای چرخهای زنگ زده این اقتصاد مریض درحال خرد شدنه!چرا صدای زجه ها وناله های ما رو نمیشنوید؟چرا فکری به حال اوضاع این مملکت بی در وپیکر نمیکنید؟یا اگر کاره ای نیستید ومترسکید,خفه خون نمیگیرید؟
      خدایا چه خاکی باید توسرمون بریزیم, خدایاچرا مرگ نمیدی راحتمون کنی؟!

    • بدون نام

      خوب این راهبردها چه نونی سر سفره مردم آورده

    • بدون نام

      کدام راهبرد حرف زدن خیلی کار سختی نیست به عمل کار براید نه سنخوریی مردم حسابی که نمایتده مردم هستی دز مجلس ایا ازقیمت دلار وسکه بیکاریی تورم رانت نابودی تولید کنندگان خبر داری ایا ازرنج فقر وفلاکت ملت با خبری اصلا وقت داری به این حرفهاگوش کنی این بدبختی گرانی رانت وغیره بعد دم اراهبرد میزیی شرم وحیا وغیرتم چیزیی خوبی ولی افسوس........... کجا باید پیدا کنیم کدام مسول

    • بی نام

      بله اقای روحانی راهبردهای فلاکت و فقر و بدبختی ملت را به خوبی تبیین کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج