adexo3
۷۷۸۹۸۷
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

شرط دیدار حضوری با وزیر آموزش و پرورش

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش طی اطلاعیه‌ای چگونگی دیدار متقاضیان با وزیر آموزش‌وپرورش را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش طی اطلاعیه‌ای چگونگی دیدار متقاضیان با وزیر آموزش‌وپرورش را اعلام کرد.

بر این اساس، متقاضیان درخواست دیدار با وزیر آموزش‌وپرورش می‌توانند درخواست خود را بر اساس فرم الف. تکمیل کرده و با ارائه مستندات لازم، نسخه‌ای از آن را به پست الکترونیک (ایمیل) didar@medu.ir ارسال کنند تا پس از بررسی و تائید کارشناسان ذی‌ربط، هماهنگی‌های لازم جهت ملاقات حضوری با وزیر آموزش‌وپرورش به عمل آید.

شرط دیدار حضوری با وزیر آموزش و پرورش

این اطلاعیه تاکید دارد که اولویت ملاقات حضوری با وزیر آموزش‌وپرورش، با متقاضیانی خواهد بود که دارای طرح‌ها و برنامه‌های کاربردی در نظام آموزش‌وپرورش برای رفع نارسایی‌ها و ارتقاء کیفیت آموزشی باشند و در غیر این صورت ممکن است سایر درخواست‌ها که حائز این شرایط نباشند از اولویت ملاقات حضوری خارج شوند.

پیش از ظهر امروز سیدمحمد بطحایی با جمعی از مراجعه‌کنندگان به دیدار و گفتگو پرداخت و طرح‌ها و برنامه‌های آنان را موردبررسی قرارداد. در این دیدار دو بازنشسته فرهنگی، یک خدمتگزار مدرسه و یک آموزش‌دهنده نهضت سوادآموزی و سه معلم که از شهر‌ها و استان‌های مختلف کشور حضور یافته بودند در دفتر وزیر آموزش پروش با سید محمد بطحایی گفتگو کردند و به ارائه طرح‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخ این دیدن داره

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف دارد آقای وزیر نه خود به استان ها و شهرستان ها میرود و نه کسی را به حضور می پذیرد تنها کسانی شانس دیدار دارند که طرحی داشته باشند تا جناب وزیر بتواند با آن مانور بدهد.

    • بدون نام

      متاسفم

    • ت

      من هم طرح دارم انهم کاربردی ومفید وگره گشا اما نمی دانم چرا از وزرا بطور کلی خوشم نمیاد وحاضر به گفتگو با انها نیستم

    • محمد طیب اسفندیاری

      سلام جناب وزیریان شماخبرازنداشتن مستخدم درمدارس بلوچستان نداری چرا جناب وزیرانش آموزان مدرسه هاراجارووتمیزکنندیابرای تمیزکردنشان اولیاآنهابرخلاف میل پول پرداخت کنندفکری برای استخدام مستخدم بکنیدکه برای دیدارت شرط برای مردم باکارشناسی بگذاری !!عجب ازوزرای کار بلد!! ؟

    • محمد طیب اسفندیاری

      سلام چرا مطالب من درباره استخدام مستخدم درمدارس بلوچستان که دانش آموزان مجبوربکار تمیزی مدرسه هامیشه رورادرنظرات نمیزاری .نکنه فکرمیکنی کل کشور همین درخواست بکنند،خوب بکنیدکه چرامستخدم جذب نمیشه. چرا........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج