اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۸۲۵۵۱
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

قیمت طلا روند صعودی گرفت

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران گفت: از روز گذشته قیمت طلا روند صعودی به خود گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران درباره آخرین وضعیت طلا و سکه در بازار اظهار کرد: از روز گذشته قیمت طلا روند صعودی به خود گرفته است؛ اما قیمت جهانی روند نزولی داشته است.

وی تصریح کرد: شرایط داخلی باتوجه به افزایش قیمت ارز و تقاضایی که ایجاد شده باعث شده که قیمت طلا و سکه با افزایش قیمت مواجه شود.

کشتی آرای گفت:امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان معامله شد. در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۱ میلیون و ۹۰۳ هزار تومان، ربع سکه ۹۵۳ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۴۳ هزار تومان فروخته شد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران، در پاسخ به این پرسش که وضعیت طلا تا پایان هفته چگونه ارزیابی شود افزود: نوسان در بازار وجود دارد و از روز گذشته قیمت رو به افزایش است، بنابراین اگر تقاضا در بازار برآورده شود به طور قطع می‌تواند تعدیل را در قیمت بوجود آورد.

به گفته کشتی آرای، هم اکنون نمی‌توان قیمت طلا و سکه را در بازار پیش بینی کرد.

براساس این گزارش، هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش نسبت به دیروز ۴۲۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱.۹۸۹ دلار و ۴۸ سنت معامله می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلالهای کثیف درست در موقعی که قیمت جهانی طلا پایین اومده اونها برعکسش شروع به بالا بردن قیمت طلا و سکه می کنند. مردم اگر یک کم غیرت و همت کنند دلالهای بی وجدان را ادب می کنند نخریدن تنها راه چاره است

    • بدون نام

      افرین به بانک مرکزی ایران تمام جهان قیمت طلاپایین می اید ازاعجازاینهاقیمت بالامی رود راست گفته اند یک مریدخراز یک ده ششدانگ باارزش تراست یک مملکت ....حسابش نامعلوم

    • بدون نام

      طلافروشها مگه اعتصاب نکردند ؟ آمدنیوز چی می گفت؟ الان که باز دارند طلا رو گرون می کنند این نکبت ها که.به نظر من کلا طلافروشها رو بریزید تو دریا.طوری نمیشه!

    • بدون نام

      تا 100 تومان سکه میاد پائین پدر مردم در میارید. دو روز از رسانه ملی پخش میشود. به به هم میگوئید با تدبیر بانک مرکزی و دولت بی تدبیر ارز و طلا ارزان شد. خیلی دولت بی وجدانی داریم. ارزان میکنه دلارو از مردم میخره چند روز بعد گران میکنه میفروشه. آقای همتی دلارهای مردم را 10 هزار تومان خریدی.چرا نمی فروشی .میدی دلالهای بانک مرکزی 14 تا 15 هزارتومان میفروشن.یک آدرس بده من دوهزار دلار میخوام بخرم با قیمت 12 هزار تومان .برم بخرم. خیلی خیلی.. ... هستید.

    • بدون نام

      سقوط سکه
      سقوط طلا
      سقوط ارز
      سقوط خودرو
      اینا همه فیلم بود کلک بود سیاه بازی بود

    • کارمند

      این مساله کاملا قابل پیش بینی بود چون اقتصاد یک علم پیچیده است دستوری فرمایشی نیست که با دستور فلان مسئول دلار و طلا ارزان شود

    • بدون نام

      چقدر جالبه تقاضای ایجاد شده باعث افزایش قیمت شده ...اینها کی هستن توی وضیعت فعلی تشنه خرید سکه هستن جایی که مردم عامی واسه مایحتاج روزانه مشگل دارن ....

    • بدون نام

      باز چرا چی‌شد مگه

    • بدون نام

      یعنی چی :
      بنابراین اگر تقاضا در بازار برآورده شود به طور قطع می‌تواند تعدیل را در قیمت بوجود آورد.
      مگر الانه که طلا قیمت سرسام آوری داره تقاضا زیاده که نمیتونین برآورده اش کنید تمام طلا فروشی ها پر طلا هستند خوب کمتر عرضه کنید.
      عُرضه ندارید خوب ماله کشی هم نکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج