adexo3
۷۹۳۸۱۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تحقیق و تفحص از پزشکان نجومی‌بگیر کلید خورد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، از آغاز تحقیق و تفحص کارانه پزشکان خبر داد.

خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، از آغاز تحقیق و تفحص کارانه پزشکان خبر داد.

رسول خضری، با اعلام این خبر که تحقیق و تفحص از نحوه ارائه کارانه پزشکان در مجلس اعلام وصول شده است، گفت: این تحقیق و تفحص در ۹ محور اعم از نحوه پرداخت به پزشکان نجومی‌بگیر فعال در دانشگاه علوم پزشکی، شائبه ذی نفع بودن تیم پزشکی دانشگاه در شرکت‌های پیمانکاری برای برنده شدن در مناقصاتی که در حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده است و دخالت غیرقانونی و سلیقه‌ای در جذب و بکارگیری نیروها در تمامی سطوح، صورت خواهد گرفت.

وی افزود: شائبه‌هایی در نحوه عملکرد مالی و اداری تیم مدیریت دانشگاه در سطح ریاست و برخی معاونان دانشگاه به ویژه در معاونت درمان، بخش مالی بانکی، پشتیبانی و معاونت توسعه منابع انسانی وجود دارد که باید رفع شود.

خضری خاطرنشان کرد: بحث توزیع ناعادلانه پزشکان یکی دیگر از موضوعات مورد بررسی در این تحقیق و تفحص است، کما اینکه در روند توزیع، مناطق برخوردار برخوردارتر شده و مناطق محروم از دسترسی به متخصصان محروم‌تر شده‌اند.

وی تصریح کرد: ما بعد از تعطیلات این تحقیق و تفحص را بلافاصله در دستورکار کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار خواهیم داد، ضمن اینکه موضوعاتی که در این حوزه وجود دارد، فراتر از مواردی است که در این تحقیق و تفحص لحاظ شده است، اما در شرایط کنونی به همین موضوعات بسنده می‌کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، خاطر نشان کرد: ما در این تحقیق و تفحص این موضوع را بررسی خواهیم کرد که پزشکان فعال در دانشگاه علوم پزشکی میزان اعتباراتی که به منظور اجرای طرح تحول سلامت بدون انجام آمایش دریافت کرده‌اند، به چه صورت هزینه کرده‌اند.

وی یادآورشد: این تحقیق و تفحص در ابتدا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی که لقب ایران کوچک را به دلیل برخورداری از اقوام و مذاهب مختلف دارد، به صورت پایلوت اجرا خواهد شد و نتایج آن برای سراسر کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

خضری افزود: هم‌اکنون برخی پزشکان فعال در دانشگاه علوم پزشکی به طور متوسط کارانه ۷۰ میلیونی به همراه حقوق ۳۰ میلیونی دریافت می‌کنند، و این جای سوال است که نسبت به کارمندان همتراز خود در سایر وزارتخانه‌ها چه میزان کارایی داشته‌اند که ضریب دریافتی آنها تا این اندازه تفاوت داشته است.

وی تاکید کرد: بی‌تردید طرح تحول سلامت برای بسط عدالت در حوزه سلامت اجرا شد که در این زمان قصد داریم این مهم را بررسی کنیم به چه نتایجی منتهی شده است، چرا که بنده از حامیان این طرح هستم و معتقدم انقلابی در حوزه سلامت ایجاد کرده است، اما باید نواقص آن و میزان تحقق اهدافی که برای آن تعیین شده بوده نیز مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه نگاهی هم به نمایندگان نجومی بگیر مجلس هم بندازین بدنیست

    • بدون نام

      دکتر ۱۰۰میلیون کارگر ۱۱۰۰هزار این عدالته

    • بدون نام

      حقوق نمایندگان چقدر هست چقدر بابت ایاب وذهاب میگیرن چقدر بابت مراجعه به حوزه خودشون و چقدر به عنوان رانت و رشوه و خط گروه و باند میگیرن و چقدر از وزرا و استانداران و پیمانکاران و ثروتمندان میگیرن جایی که قانونگذار دزد باشه اون کشور خرابه ای بیش نیست و هیچ وقت پیشرفت نخواهد کرد و اول خودشون اصلاح بشن و بعد بقیه گروهها

    • حسن

      اینهمه پزشکان پول دارند.ولی اگریک نیازمند به طرفشان دست دراز کند وکمک پزشکی بخواهد،اخلاق مهربانشان عوض میشود

    • بدون نام

      بعضی پزشکان زنان هم کارانه ۱۵۰ میلیونی میگیرن

    • بدون نام

      چه عجب خیلی عجب ولی فکر نکنم حریف این افراد بی دعدعه پول پرست خاموش بی تفاوت بعصا متکبر شوید

    • بدون نام

      از دولتمردان شروع کنین ن از وسط

    • بدون نام

      چرا مملکت وقتی یوی تعفن فساد به هفت آسمون میره تازه یادشون می افتد طرح تحقیق و تفحص کلید بخور ، ای خاک بر سرتون ، مگه قبلا مردم خودشونو جر می دادند اعتراض کسی رو گوش می دادند ، حالا که کفگیر پول های باد اورده به ته دیگ خورده بفکر بیافتید

    • بدون نام

      بی عدالتی داره تو مملکت بی داد میکنه. ...

      پاسخ ها

      • م۴

        هیچ گناه پزشک نیست گناه دولت است که همه چیزخصوصی کرد یعنی خصوصی که چه عرض کنم دوزدی کل پیمانکاران خصوصی دزدند

      • م۴

        هیچ گناه پزشک نیست گناه دولت است که همه چیزخصوصی کرد یعنی خصوصی که چه عرض کنم دوزدی کل پیمانکاران خصوصی دزدندما دیگر نیازی به دولت نداریم دولت هم بایدخصوصی باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج