adexo3
۷۹۳۹۸
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

آخه با روحانی اینطوری حرف میزنن؟

واکنش کاربران اینترنتی به گفتگوی شهیدی فر با رئیس جمهور ادامه دارد. برخی این نوع گفتگو را بی ادبی می دانند و عده ای نشانه صمیمیت.

آخه با روحانی اینطوری حرف میزنن؟





روزنامه هفت صبح: واکنش کاربران اینترنتی به گفتگوی شهیدی فر با رئیس جمهور ادامه دارد. برخی این نوع گفتگو را بی ادبی می دانند و عده ای نشانه صمیمیت.

برای نخستین بار گفتگو با رئیس جمهور کشورمان با سه مجری انجام شد. در این میان نوع اجرای محمدرضا شهیدی فر همچنان محل بحث و نظر در شبکه های مجازی است. مرور نظرات کاربران نشان می دهد که اجرای شهیدی فر به مذاق برخی خوش نیامده. تعدادی از کاربران کافه سینما در این باره نظرات متنوعی داشته اند. غالب آنها اجرای شهیدی فر را نپسندیده اند اما عده ای این نوع اجرا را نشان صمیمیت با رئیس جمهور دانشته اند.

آخه با روحانی اینطوری حرف میزنن؟

بعد از گذشت چند روز از این مصاحبه تبادل این دیدگاه ها نشان از اهمیت کیفیت گفتگو با رئیس جمهور دارد. یکی از کاربران نوشته: «آخه کی با رئیس جمهور یه مملکت اینطوری حرف می زنه؟» از آن طرف کاربر دیگری گفته «تلویزیون حیدری رو می ذاره میگن چرا مجری عصا قورت داده است؟ شهید فر رو می ذاره میگن چرا اینجوری نشسته؟ مجری وسط حرف رئیس جمهور نمیاد میگن چرا نیومده؟ میاد میگن چرا اومد؟»

نظر کاربر دیگری فراتر از اجرا بوده و توقع داشته مسائل اقتصادی در گفتگو جای بیشتری می داشت: «سوال های اقتصادی که بحث روز مردم است و قرار بود ظرف ۱۰۰ روز حداقل ها برای قشر آسیب پذیر مد نظر قرار بگیرد و خیلی موارد دیگر که در دوره انتخابات مطرح شده بود از آقای روحانی سوال نشد.» کاربر دیگری با زبان طنز نوشته: «اگه مقلدش تو خنده بازار را می آوردند بهتر اجرا می کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Sena

      Benazar miad to in dore injor adama mod beshan vala nshala hame dore ham khosh migzaronim!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از این حرفا که بگذریم، تو این 100 روزه تمام مشکلات اقتصادی حل شده. نشده؟ پس دیگه چه سوالی چه کشکی؟

    • طُرفه

      برای این مواقع مجریانی خاص باید با سران مملکت صحبت کنند نه هر مجری تلویزیونی! من شهیدی فر را که میدیدم یاد خنده بازار میوفتادم که اون مجری که ادای ایشونو در میاورد مرتب به سمتش کاغذای پیامکی شلیک میشد و من در مصاحبه اون شب همش یاده پرتاب پیامک به صحنه میوفتادم! خخخخخخخخخخخخخ

    • خردادي

      نه به بعضي مجريا كه زود پسر خاله دختر خاله ميشن نه به بعضيا كه آدم فكر ميكنه مجسمه سنگي هستن . كلا تعادل در صدا و سيما وجود نداره .

    • علی

      1-صمیمیت با لودگی و بی ادبی فرق داره این مجریها و مجری مصاحبه اول ریلست جمهور بجای صمیمیت بی ادبی میکردن ادب حکم میکنه در عین صمیمیت میان کلام دوستت نپری
      2-اگر مسول تشریفات ندارین توی مناسبات رسمی دیدین که لباس رسمی برای صحبت با یک شخص کهاز نظر مقام اجرایی بالاتر از ما قرار داره آبی نه خاکستری
      3-کی گفته اقای حیدری یا هر کس دیگری بپره وسط حرف گوینده
      اتفاقا ایشان بسیار خوب و با اطلاع مصاحبه میکردن درسته گاهی منفعل اما در کل از این مجریان بی ادب خیلی بهتر مصاحبه میکردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج