adexo3
۷۹۹۰۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

۷ استان برتر کشور در حوزه ازدواج

علی‌اکبر محزون مدیر کل دفتر اطلاعات آمار و جمعیت سازمان ثبت احوال کشور درباره آمار هشت ماهه ازدواج و طلاق در کشور اظهار داشت: ۴۹.۱ دهم درصد و قریب به نیمی از ازدواج‌هایی که در کشور صورت گرفته است به ترتیب مربوط به ۷ استان، تهران،خراسان،خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، اصفهان و آذربایجان غربی بوده است.

خبرگزاری فارس: علی‌اکبر محزون مدیر کل دفتر اطلاعات آمار و جمعیت سازمان ثبت احوال کشور درباره آمار هشت ماهه ازدواج و طلاق در کشور اظهار داشت: ۴۹.۱ دهم درصد و قریب به نیمی از ازدواج‌هایی که در کشور صورت گرفته است به ترتیب مربوط به ۷ استان، تهران،خراسان،خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، اصفهان و آذربایجان غربی بوده است.

محزون خاطرنشان کرد: در ۸ ماهه نخست امسال در کل کشور ۵۳۰ هزار و ۵۸۷ مورد ازدواج ثبت شده است که در استان تهران ۵۷ هزار و ۴۰۰ مورد، خراسان رضوی ۴۸ هزار و ۲۳۲ مورد، خوزستان ۳۷ هزار و ۶۸۷ مورد، فارس ۳۳ هزار و ۴۰۲ مورد، آذربایجان شرقی ۲۷ هزار و ۳۱۰ مورد، اصفهان ۲۸ هزار و ۷۳۰ مورد و آذربایجان غربی ۲۳ هزار و ۹۱۷ مورد بوده است.

وی بیان داشت: تهران با ۱۰.۸ درصد بیشترین ازدواج را در کشور دارد و خراسان رضوی با ۹.۱ درصد در رتبه دوم است.

محزون درباره ثبت طلاق در کشور اظهار داشت: در ۸ ماهه نخست امسال ۵۰.۹ درصد از طلاق‌ها مربوط به ۶ استان خراسان رضوی، خوزستان، قم، سمنان، بوشهر و اصفهان بوده است.

مدیر کل دفتر اطلاعات آمار و جمعیت سازمان ثبت احوال کشور درباره آمار طلاق در کشور اظهار داشت: در ۸ ماهه نخست امسال ۴۹ هزار و ۵۳۰ مورد در کشور طلاق ثبت شده که به ترتیب خراسان رضوی با ۱۷ هزار و ۳۹ مورد، خوزستان ۹ هزار و ۹۵۹ مورد، قم ۵ هزار و ۷۵۷ مورد، سمنان ۵ هزار و ۶۸۲ مورد، بوشهر ۵ هزار و ۱۲ مورد و اصفهان ۴ هزار و ۹۰۶ مورد در مقام اول تا ششم قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج