adexo3
۸۰۴۴۸۴
۱۳ نظر
۵۰۱۰
۱۳ نظر
۵۰۱۰
پ

ساخت مسکن برای اقشار ضعیف

معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان از تغییر مأموریت بنیاد در حوزه ساخت‌و‌ساز عمرانی خبر داد و گفت: از این پس به جای ساخت مراکز تجاری بزرگ، ساخت مسکن برای اقشار متوسط به پایین در دستور کار است.

خبرگزاری فارس: منوچهر خواجه‌دلویی در نشست خبری به سیاست‌‌های جدید بنیاد مستضعفان در حوزه ساخت‌وسازهای عمرانی اشاره کرد و اظهار داشت:‌ پیش از این بنیاد مستضعفان در اراضی که در اختیار داشت، نسبت به ساخت مجتمع‌های تجاری و لوکس اقدام می‌کرد.

وی ادامه داد: این مجتمع‌های تجاری اغلب مورد استفاده برند‌های خارجی قرار می‌گرفت، در این راستا پس از بررسی‌ها به این جمع‌بندی رسیدیم که بهتر است، بنیاد‌ ساخت‌و‌ساز‌های خود را به نحوی مدیریت کند که آخر سر به نفع مردم و همسو با آنها باشد.

معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان بیان کرد: بر این اساس بنیاد مستضعفان تصمیم گرفت، ‌پروژه‌های انبوهی را در ساخت‌وسازها در دستور کار قرار دهد که ‌‌مخاطبان نهایی آن اقشار متوسط به پایین جامعه باشند.

خواجه‌دلویی اظهار داشت: در حال حاضر، در هلدینگ عمران مسکن بنیاد حدود یک میلیون مترمربع زیربنا در حال تولید است و مستمر پروژه‌‌های دیگر اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا به تازگی‌ ساخت مجموعه ۸۰۰ واحدی در اسلامشهر را در دستور کار قرار دادیم که واحدهای این پروژه‌ها از مرحله سفت‌کاری عبور کرده و در مرحله نازک‌کاری قرار دارد.

معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان افزود: زمانی که پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور به ۳۵ درصد برسد، مجوزهای پیش فروش صادر می‌شود و واحدها با قیمت کارشناسی که به تأیید کمیته‌ای در بنیاد مستضعفان می‌رسد، عرضه می‌شود

خواجه‌دلویی اضافه کرد: همچنین در استان فارس و شهر شیراز ‌‌پروژه‌ای ۱۲۰۰ واحدی در منطقه‌ای که اقشار متوسط به پایین حضور دارند، در حال ساخت است.

وی گفت:‌ همچنین در شهرهای مشهد، کرمانشاه، یزد، اصفهان و چند شهر دیگر پروژه‌های بزرگ ساخت واحدهای مسکونی برای اقشار متوسط به پایین جامعه و در شأن و جایگاه بنیاد مستضعفان توسط بنیاد در دست اجرا است.

معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه در حوزه صدور اسناد تأکید ویژه‌ای داریم، افزود: رعایت حقوق ذی‌نفعان و خریداران به عنوان یکی از سر لوحه‌های شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد در دستور کار است.

وی همچنین اظهار داشت: در سه سال اخیر در بخش واگذاری‌ها بیش از ۶۴۰۰ سند توسط بنیاد به مردم داده شد، در حال حاضر هم به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که از زمان تحویل خانه‌ها، حداکثر پس از یک‌ سال سند و پایان کار گرفته شود.

معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان تأکید کرد: در بنیاد مستضعفان هر پروژه‌ عمرانی تا طراحی آن کامل نباشد، پروانه اخذ نشده باشد و بقیه مسائل آن روشن نشده نباشد، شروع نمی‌شود.

خواجه‌دلویی همچنین از ‌‌ساخت ۱۸۵ واحد مسکونی در قالب طرح نیلوفر در جنوب شرق تهران خبر داد و افزود: این واحدها تکمیل و به ذی‌نفعان واگذار شد و در حال تهیه اسناد و پایان کار هستیم.

معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان اعلام کرد: این پروژه، کل جنوب شرق تهران و تعریف این منطقه را متحول کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما اگر واقعا میخواهید کار کنید ونیتتان هپلی هپو نیست برید مسکن مهر رو که عین خار توی چشم ملته تمام کنید که قابل استفادهه بشه

      پاسخ ها

      • شاهین

        یه بلوف تبلیغاتی .

    • بدون نام

      کاش یه فکری هم به حال اقشار مستضعف کارمند می شد.

    • بدون نام

      معلوم نیست به کیا میدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من یه زن مستمری بگیر هستم و سالهاست مستاجرم چرا به من مسکن نمیدن ؟ باید بگردن اونا یی که واقعا نیاز دارن بهشون مسکن بدن؟!!

    • نااشنا

      دولت ۶سال پیش میگفت مسکن اجتماعی.این یک طرح خیالی هستش.برای سرگرم کردن ضعفا.

    • نااشنا

      اصلا وجودخارجی نداره و نخواهد داشت

    • محمود

      بزارین یچیزیو بگم ملت تو قشر متوسط با هزینه ۲۵۰تا ۵۰۰میلیون خونه ای که میخرن باز هم اون خونه استاندارد های لازم رو نداره و در مقابل سازه های احمدی نژادی هست که که بابتش پول هم می‌دیم علاوه بر نداشتن استاندارد های لازم با وزش باد هم توانایی ریزش رو هم دارن حالا می‌خوان خونه هایی بسازن که نقش پراید رو بازی کنه.احتمالا می‌خوان قشر ضعیف (امثال من) رو از جامعه حذف کنن که هزینه کم بشه

    • بدون نام

      یک بنیاد راه بیندازید بنام بنیاد خیلی ضعیفان بدبخت .
      بعد یک اطاق برای هر خانواده .

    • کامران

      قدیم می گفتند بلوف خالی بند حرف پامنقلی !؟
      حالا نمی دانم چی می گویند.

    • بدون نام

      تا حالا هرچی مسکن ساختن بهافراد غنی رسیده نه فقیر

    • ح

      من.سال.82.ازدواج.کردم.بادوتا.بچه.خانه.ندارم.ی.رسیدگی.طرف.بم.ریگان.بکنید.

    • بدون نام

      اگر به 25 میلیون تومن وام مسکن روستایی مجلس و وزیر مسکن باعنایت افزایش حداقل دوبرابر اجازه یادستور صادرکنند به روستایین کمک خوبی شده بدلیل افزایش ملگرد، آهن ، مزد کارگر وبنا ومصالح ساختمان با عزیمت مصالح ازداخل شهر به روستا ترابه خدا بفریادمان برسند در راه ماندیم با مشکلات روز افزون از استان فارس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج