adexo3
۸۰۶۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اولین واکنش لاریجانی به لایحه بودجه ۹۳

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش رئیس جمهور کالبدشکافی دقیقی از وضعیت جاری کشور و توجه به عوامل تاثیرگذار بر بهبود وضعیت کشور بود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش رئیس جمهور کالبدشکافی دقیقی از وضعیت جاری کشور و توجه به عوامل تاثیرگذار بر بهبود وضعیت کشور بود.

علی لاریجانی پس از سخنرانی رئیس جمهور و تقدیم لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ با تشکر از توضیحات رئیس جمهور گفت: گزارش رئیس جمهور مخصوصا در بخش توجه به کنترل واردات بی‌رویه، بهبود فضای کسب و کار و برخی از مشکلاتی که تکالیف زیادی در نظام بودجه‌ریزی تحمیل کرده بود و همچنین اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی کالبدشکافی دقیقی از وضعیت جاری کشور و توجه به عوامل تاثیرگذار بر بهبود وضعیت کشور بود.

نماینده قم افزود: توجه به اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی از نکات مهم مشکلات اقتصادی کشور است ما امیدواریم این مسائل در لایحه بودجه سال آینده تجلی پیدا کرده باشد.

لاریجانی خاطرنشان کرد: از این که دولت مصمم به کنترل رشد نقدینگی و هدایت نقدینگی به بخش تولید و بهبود فضای کسب و کار است از آقای رئیس‌جمهور تشکر می‌کنم.

لاریجانی تلاش برای اصلاح فرایند واگذاری‌ها و جذب فاینانس برای بهبود شرایط اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و افزود: سازماندهی درست‌تر در سهام عدالت براساس توضیحات رئیس جمهور از اقدامات دیگر دولت در بودجه سال آینده است که امیدوارم در لایحه بودجه انعکاس پیدا کرده باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی سقف بودجه ۱۹۰ هزار میلیارد تومانی لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ را قابل تامل دانست و افزود: این سقف باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم قم در عین حال از تلاش دولت برای ارسال به موقع لایحه بودجه سالانه تشکر کرد و افزود: این اقدام دولت را در مسیر بهبود شرایط اقتصادی کشور می‌دانیم و از آقای روحانی تشکر می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج