adexo3
۸۱۳۵۳۹
۶ نظر
۵۰۱۴
۶ نظر
۵۰۱۴
پ

شرایط جدید وام ضروری بازنشستگان

سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری شرایط وام ضروری بازنشستگان را برای مرحله جدید اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری شرایط وام ضروری بازنشستگان را برای مرحله جدید اعلام کرد.

پرویز افشار در مورد آخرین وضعیت وام ضروری بازنشستگان گفت: مدیران صندوق بازنشستگی کشوری با پیگیری‌ها و هماهنگی‌هایی که با بانک صادرات انجام داد موفق شد ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای وام‌های بازنشستگان کشوری بگیرد که این یکی از مهمترین و بزرگترین اقدامات صندوق است یعنی چیزی حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد افزایش اعتبار را نسبت به سال گذشته داشتیم که این وام، وام ۵ میلیون تومانی است.

وی در مورد فرایند ثبت‌نام برای وام گفت: این امر از طریق صدا و سیما، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و وسایل ارتباط جمعی برای افرادی که در مرحله دوم ثبت‌نام می‌کنند، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

افشار گفت: نحوه ثبت‌نام هم نیاز به مراجعه حضوری نیست یکی از کارهای خوبی که اتفاق افتاد به سایت مراجعه کرده در آنجا ثبت‌نام انجام می‌گیرد و هیچ مدرکی نیاز ندارد و از ویژگی‌های این وام این است که بروکراسی اداری است که به صندوق بازنشستگی کشوری ورود می‌کنند.

افشار در مورد اینکه چه افرادی می‌توانند ثبت‌نام کنند گفت: در ارتباط با بحث واجدین شرایط ، متعاقباً اعلام خواهد شد.کسانی که کمترین وام دریافتی داشته‌اند، کسانی که کمترین حقوق دریافتی را داشته باشند اینها جزو اولویت‌ها هستند اما این بار شرایط دیگری را فراهم می‌کنند که افراد بیشتری ثبت‌نام کنند.

سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری در مورد اینکه ثبت‌نام تا چه زمانی ادامه دارد افزود: ثبت‌نام یک ماه است، بهمن ماه شروع می‌شود و برای شش ماه دوم ادامه دارد و پرداخت‌ها نیز از فروردین ماه شروع می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همیشه درصحنه

      خواهشا" وام ندید . حقوقشونو کم کنید

    • بدون نام

      سبد کالا رو به کیه دادید200000 تومن من زیر یک وپونصد حقوق میگیرم هنوز از سبد که هیچی از زنبیل هم خبری نیست

    • بدون نام

      لطفا شرایط راسخت نکنید بخدا تمام بازنشستگان خصوصا مابازنشسگان فرهنگی که حقوقمان دومیلیون یاکمتراست بیشتر محتاج این وام هستیم ضمنا باتوجه به بیعدالتی دولت درفرق گذاشتن وتبعیض بین کارگر وکارمندان در دادن مب لغ ذعیدی ها که کارگر دوونیم برابرمابازنشستگان فرهنگی عیدی می گیرند یعنی طبق اعلام دولت کارگران حدود دوونیم میلیون عیدی ومابازنشستگان تازه اگردولت قبول کند یک میلیون وسی هزار تومان عیدی می گیریم یعنی یک ونیم برابر کمتر درحالیکه گرانی کارگر وکارمند نمی شناسد لذا ازشمآ مسوولین وام تقاضا داریم درصورت ممکن پرداخت وام راقبل ازعید انجام تاما خجالت زده عیال وعروس وداماد ونوه غیره نشویم لطفا چاپ کنید مسوولان خوانده و اقدام نمایند با تشکر فرهنگی بازنشسته

    • ری

      دورششم نوبت وام بنده است کی پرداخت می شود؟لطفا اطلاع رسانی شفاف کنید.

    • مستمریبگیر تامین

      اخ بی شرفا چرا به بازنشستگان تامین اجتماعی وام نمیدید !!!!!!!!۵ساله کانون نیشابور ثبت نام کردم واس ۲میلیون از بس خر تو خره !!!!!!!!ازبس پارتی بازی میشه !!!!!از بس مدیر و کارکنان کانون بازنشستگان نیشابور بخور بخور دارن !!!!معلوم نیس بودجه وام و چیکار میکنن !!!!!!

    • صالح

      از چی ترسیدی نظر منو پخش کنی ؟ چون گفتم برای وجدان داشته باشید دقت تو خبر الخصوص برای بازنشستگان داشته باش یا سواد نداشتن یا وجدان نداشتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج