adexo3
۸۲۰۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آتش انقلاب شعله ور می شود

سرکوب گسترده جوانان در عربستان

منابع خبری با تاکید بر نبود آزادیها، فقر و تبعیض گسترده در عربستان سعودی از احتمال شعله ور شدن آتش شعله های انقلاب در این کشور خبر دادند.

منابع خبری با تاکید بر نبود آزادیها، فقر و تبعیض گسترده در عربستان سعودی از احتمال شعله ور شدن آتش شعله های انقلاب در این کشور خبر دادند.

به گزارش رسانه های خبری، مردم عربستان به ویژه قشر جوان درحال حاضر به طور گسترده اخبار نابسامانی های اجتماعی و اقتصادی از جمله نبود آزادیها، فقر و تبعیض در این کشور را پیگیری می کنند که این امر از احتمال زبانه کشیدن شعله های انقلاب در عربستان حکایت دارد.

گروهی از جوانان عربستان در همین راستا بخشی را با عنوان "زنده باشی" در یکی از پایگاههای اجتماعی در شبکه اینترنت راه اندازی کرده و به طرح مشکلات خودشان می پردازند و از خانواده سلطنتی این کشور به علت استثمار مردم، بی توجهی به آنها و نقض حقوق شهروندان به شدت انتقاد می کنند.

جوانان عربستانی در این بخش به معضلات فقر، آموزش، بهداشت، نظافت شهری، بیکاری و سرکوب آزادیها در کشورشان اشاره می کنند.
همزمان اقشار مختلف جامعه عربستان نیز در این بخش اخبار و مسائل کشورشان، وضعیت زندانیان و ظلم و ستم خانواده سلطنتی را پیگیری می کنند که پیش بینی می شود این امر سبب آغاز انقلاب در عربستان شود.
به گزارش العالم، براساس اعلام سایت اینترنتی "حرف ما " که فعالیت جوانان عربستانی را پیگیری می کند، یکی از بارزترین جملات نوشته شده در بخش "زنده باشی"، این عبارت است که مردم آزاد به دنیا آمده اند پس چرا آنها را به بردگی می گیرید؟
فعالان سیاسی در بخش زنده باشی، عربستان را یکی از بزرگترین کشورهای محدود کننده آزادی ها و فراری دهنده مغزها در جهان معرفی می کنند.
آنها همچنین از "عبدالله بن عبدالعزیز" پادشاه عربستان درباره علت وجود فقر در این کشور سئوال می کنند و می گویند چرا وقتی مردم خود عربستان فقیر هستند؛ او از اتباع خارجی حمایت مالی می کند؟

پیش از این گروههای حقوق بشری از وجود سی هزار زندانی سیاسی در سیاهچال های آل سعود خبر داده بودند.

منبع : مهر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج