adexo3
۸۲۱۲
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

اعتراف هولناك یک كارمند زن قلابي

اين زن مدعي شد چند‌ي پيش مردي ثروتمند فوت شده و چون هيچ ورثه‌اي نداشته دادگاه اعلام كرده اموال آنها بين نيازمندان پخش شود. بهزيستي هم دست به قرعه كشي زده و نام شما به عنوان يكي از برندگان اين قرعه‌كشي درآمده است.

زني كه از ۱۲۹ زوج سالخورده نيازمند كلاهبرداري كرده بود سرانجام دستگير شد.

كارآگاهان موقعي تلاش خود را براي دستگيري متهم آغاز كردند كه زن و شوهر سالخورده‌اي به پليس آگاهي رفته و شكايتي را به اين مضمون طرح كردند: چند روز پيش زني حدودا 50 ساله كه خود را مامور بهزيستي معرفي مي‌كرد به در‌منزلمان آمده و گفت شما در قرعه كشي ويژه بهزيستي برنده شده و بايد 10 ميليون تومان پول به شما تعلق بگيرد.

اين زن مدعي شد چند‌ي پيش مردي ثروتمند فوت شده و چون هيچ ورثه‌اي نداشته دادگاه اعلام كرده اموال آنها بين نيازمندان پخش شود. بهزيستي هم دست به قرعه كشي زده و نام شما به عنوان يكي از برندگان اين قرعه‌كشي درآمده است. اما براي اينكه اين پول حلال باشد و مشكل شرعي نداشته باشد شما باد ۲ ميليون تومان از اين پول را به عنوان خمس بپردازيد.

اين زن در ادامه از ما خواست با برداشتن مدارك شناسايي مان همراه وي به اداره بهزيستي برويم. ما هم سوار خودرو وي شده و همراه وي رفتيم. او ابتدا مارا به بانك برد و ما 2 ميليون تومان براي پول خمس از حسابم برداشتيم.وي در بين راه يكمرتبه از ما پرسيد راستي شما عكستان را همراه خود آورده ايد. چون ما عكس نداشتيم او ما را به يك عكاسي برد. در حالي كه او منتظر جاي پارك بود از ما خواست به سرعت به عكاسي رفته و عكس بگيريم.

اين زن مدعي شد اگر امروز اين كارها صورت نگيرد بهزيستي نام زوج ديگري را جايگزين ما خواهد كرد.ما هم به سرعت به عكاسي رفتيم اما وقتي عكس گرفته و از عكاسي خارج شديم هر چه دنبال او گشتيم پيدايش نكرديم. نااميد به خانه آمده و موضوع را به يكي از همسايگان خود گفتيم و آن وقت بود كه فهميديم سرمان كلاه رفته است و اصلا چنين جايزه‌اي وجود نداشته است.

در حالي كه با تشكيل پرونده و چهره نگاري از متهم تلاش براي دستگيري وي آغاز شده بود طي روزهاي آينده چند نفر ديگر هم به پليس مراجعه كرده و اعلام كردند زني ميانسال با عنوان مامور بهزيستي پول آنها را به سرقت برده است. بررسي اين پرونده‌ها نشان داد بيشتر مالباخته‌ها افراد سالخورده و تحت حمايت سازمان‌هايي مثل كميته امداد و بهزيستي بوده‌اند و در تمامي موارد توسط يك كلاهبردار واحد فريب خورده‌اند.

يكي از شاكيان گفت مدتي قبل زني به خانه مان آمد و گفت سازمان بهزيستي مي‌خواهد به ما كمك كند. وي اعلام كرد تا چند دقيقه ديگر بازرس سازمان به خانه ما خواهد آمد و اگر ما را نيازمند تشخيص بدهد چند ميليون تومان به ما كمك خواهد كرد.

زن شياد از ما خواست اگر پول يا طلايي داريم از چشم ماموران مخفي كنيم. وي سپس كيسه‌اي نخي را درآورده و گفت اگر طلاهاي خود را داخل اين كيسه بگذاريد حتي اگر بازرسان اشعه هم داشته باشند نمي‌توانند آنرا پيدا كنند. ما هم پول‌ها و طلايمان را به وي داده و او آنها را داخل كيسه گذاشت. بعد هم كيسه را بين رختخواب پنهان كرد.

چند دقيقه بعد از خروج وي از خانه و نيامدن بازرس‌ها به سراغ كيسه رفتيم ولي وقتي در آن را باز كرديم متوجه شديم هيچ خبري از پولها و طلاها نيست و داخلش تنها چند تكه سنگ است.

ماموران دست به كار شده و سرانجام مدتي بعد در حالي كه تعداد شاكيان اين پرونده به 129 نفر رسيده بود متهم به نام احترام را دستگير كردند. احترام كه ابتدا منكر جرايم ارتكابي خود بود پس از مواجهه با شاكيان به كلاهبرداري از آنها اقرار كرده و روانه زندان شد.

منبع : تهران امروز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واااااااااااااااااااااااااااااااا

    • بدون نام

      واااااااااااااااااااااااااااااااا

    • morteza

      دمش گرم با این فکرش

    • بدون نام

      یه بار جستی ملخک . دو بار جستی ملخک بالاخره بعد از 129 بار جستن تو مشتی ملخک .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج