adexo3
۸۳۸۱۶۷
۵ نظر
۵۰۱۴
۵ نظر
۵۰۱۴
پ

امنیت استخر روباز بانوان بجنورد بیشتر از پادگان

شهردار بجنورد با اشاره به افتتاح استخر روباز بانوان در سال ۹۸ گفت: وضعیت امنیت این استخر از پادگان‌ها بیشتر است.

خبرگزاری فارس: روح‌الله براتیان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهرداری بجنورد در سال ۹۷ پنج پارک در حاشیه شهر ایجاد کرده است.

وی با اشاره به پارک‌های ایجادشده در حاشیه شهر بجنورد بیان کرد: فاز‌ یک پارک الهیه با مساحت ۹۵ هزار مترمربع آماده بهره‌برداری، مجموعه توریستی تفریحی دو برابر‌ با مساحت ۹۵ هکتار وسعت و به‌عنوان یک پارک فرا منطقه‌ای، پارک گلچین در باقر خان و توسعه پارک آرامش در محله هجرت، پارک آسایش و پارک صادقیه نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

شهردار بجنورد با اشاره به ایجاد بزرگ‌ترین توتستان در شرق کشور گفت: در راستای ایجاد و توسعه توتستان، ۱۰ هکتار زمین در بجنورد تا دو سال دیگر آماده استفاده می‌شود و ۲۰ هکتار در راستای استفاده نوغانداری آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه سه پارک دیگر در دستور کار ایجاد است افزود: سه پارک میلاد، پیوند و جاوید در دست ایجاد می‌باشد که همشهریان می‌توانند در پارک میلاد به نام فرزندان متولدشده خود، در پارک پیوند درخت وصلت ازدواج خودشان و در پارک جاوید به یاد درگذشتگان خود درختی غرس کنند.

براتیان در خصوص جمع‌آوری میدان کارگر بجنورد بیان کرد: با توجه به اینکه میدان کارگر قدمت ۸۴ ساله دارد ولی در طرح جامع ترافیک بررسی به عمل آماده و به دلیل کم‌عرض بودن میدان با تصویب شورای همتا این میدان به چهارراه تبدیل می‌شود.

وی احداث پروژه شهربازی بابا امان را در سه فاز عنوان کرد و گفت: فازهای شهربازی بابایمان از سال ۹۶ تا ۹۸ اجرایی می‌شود که فاز اول انجام‌شده، فاز دوم احداث شهربازی بابا امان در حال انجام است و در ۲۵ اسفند وعده بهره‌برداری از سوی پیمانکار داده‌شده است.

براتیان در خصوص حواشی وجود آمده بین شهردار و یک عضو شورای شهر بیان کرد: هیچ مشکلی بین شهردار و اعضای شورای شهر وجود ندارد و مصوبات شورای شهر حکم قانون را دارد و اگر عضوی از شورا انتقادی نسبت به شهردار دارد باید از جایگاه قانونی اقدام کرده و شلوغ‌کاری و مظلوم‌نمایی در فضای مجازی حرکت پوپولیستی است.

وی در بخش دیگر با اشاره به استخر روباز بانوان بجنورد گفت: میزان اعتبار هزینه شده استخر روباز بانوان ۵۷۱ میلیون است و این استخر بعد از عید افتتاح می‌شود و امنیت آن از پادگان‌ها بیشتر است.

شهردار بجنورد در خصوص جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر نیز بیان کرد: متکدیان از ۲۵ اسفند تا ۲۰ فروردین در کمپ جمع‌آوری می‌شوند و اگر یک متکدی در این بازه زمانی مشاهده شود یک نفر از معاونت مربوطه را اخراج می‌کنم.

وی در ادامه افزود: دست‌فروشان در چهارراه امیریه در ۴۰۰ غرفه بازار روز به‌صورت رایگان و دیگر دست‌فروشان در پارکینگ کوچه عکاسی پارس ساماندهی می‌شوند.

براتیان در انتها به موضوع شعار نهضت آسفالت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اکثر معابر بجنورد یک‌لایه آسفالت شده است و با کوچک‌ترین باران چاله می‌شود و برای تحقق نهضت آسفالت در شهر بجنورد نیازمند ۱۲۰ میلیارد تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انقد بدبختمون کردین برا یه استخر که برا اونوریا هیچی نیس اینهمه مکافات دارین
      خاک بر سرتون از اولو اخر

      پاسخ ها

      • کاردوک

        فکر کن ابجی و مامیت برن همچین استخری ،حالا تو روشنفکری و زیاد واست مهم نیست ؛ولی خیلیا اگه ناموسشون قرار باشه همچین جایی بره امنیتش واسشون مهمه

    • بدون نام

      پدافند آب پاش داره؟

    • بسیج فرهنگی ادارات بجنورد

      یکی از کاربردهای فرهنگی پهباد همینجاست .

    • بدون نام

      حالا روحانی ماهواره بفرستد هوا آنها را رصد کند چی می شود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج