adexo3
۸۴۶۲۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دلیل کم‌کار شدن محمدرضا هنرمند

محمدرضا هنرمند کارگردان فیلم «سمفونی نهم» گفت: من نمی‌دانم فعالیت و یا عدم فعالیت یک کارگردان سینما با چه متر و ملاکی بررسی می شود اما من دوست ندارم مثل بقیه سالی یک فیلم داشته باشم.

میزان نوشت: محمدرضا هنرمند کارگردان فیلم «سمفونی نهم» گفت: من نمی‌دانم فعالیت و یا عدم فعالیت یک کارگردان سینما با چه متر و ملاکی بررسی می شود اما من دوست ندارم مثل بقیه سالی یک فیلم داشته باشم.

محمدرضا هنرمند در همین راستا ادامه داد: من همیشه به دنبال یک کار خاص و ویژه هستم و دوست دارم فیلم خاص بسازم و کار متفاوت تولید کنم که این اتفاق بدون شک زمان‌بر خواهد بود. اتفاقی که در سینما به دنبال آن هستم چیزی فراتر از فیلمسازی صرف است.

دلیل کم‌کار شدن محمدرضا هنرمند

کارگردان فیلم سمفونی نهم درباره شانزده سال غیبت خود در سینما تاکید کرد: من طی این چندین سال غیبتم در سینما به هیچ وجه بیکار نبودم. فیلم می‌دیدیم، مطالعه می کردم و سعی می‌کردم یک لحظه هم بیکار نمانم. البته در این میان فعالیتی هم در تلویزیون داشتم و سه سریال کاکتوس، زیر تیغ و آشپزباشی را کارگردانی کردم.

هنرمند دلیل نبود خود بعد فیلم عزیزم من کوک نیستم را اینگونه خاطرنشان کرد: طی این شانزده سال دوری ام از سینما مشغول کارهای دیگری بودم. البته این را هم بگویم که برخی مشکلات شخصی و گاهاً اتفاقات بیرونی نمی‌گذاشت تا بتوانم در سینما ورودی دوباره داشته باشم اما فکر می‌کنم سمفونی نهم بازگشت خوبی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج