adexo3
۸۶۷۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قذافی: می گویند کاروان حامل مرا دیده اند

قذافی می خواهد با سگها و موشها بجنگد

دیکتاتور فراری لیبی در آخرین پیام صوتی خود با تکذیب تمام گزارشها در زمینه فرار خود به نیجر، بار دیگر انقلابیون را با بدترین القاب مورد خطاب قرار داد و مدعی شد وی و طرفدارانش در نهایت پیروز خواهند شد.

دیکتاتور فراری لیبی در آخرین پیام صوتی خود با تکذیب تمام گزارشها در زمینه فرار خود به نیجر، بار دیگر انقلابیون را با بدترین القاب مورد خطاب قرار داد و مدعی شد وی و طرفدارانش در نهایت پیروز خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، "معمر قذافی" سرهنگ متواری این روزها در لیبی در این پیام صوتی که صبح امروز (پنجشنبه) از شبکه تلویزیونی الرای پخش شد، تمام گزارشها در زمینه فرار خود به نیجر، همسایه جنوبی لیبی را تکذیب کرد و این مسئله را جنگ روانی دشمنانش خواند.

وی در این پیام صوتی که بنابر اعلام شبکه الرای چند دقیقه قبل از پخش، ضبط شده است، اظهار داشت : آنها جز جنگ روانی و دروغگویی کاری نمی کنند، آخرین چیزی هم که گفته اند این است که ما کاروان قذافی را دیده ایم که وارد نیجر شده است!

قذافی با به تمسخر گرفتن این گزارشها ادامه داد: هر روز کاروانهایی از قاچاقچیان، کالا و مردم وارد نیجر، سودان، مالی، چاد و الجزایر می شوند. آنان طوری سخن می گویند گویی این نخستین کاروانی بوده که وارد کشور نیجر شده است!

وی خطاب به مردم لیبی گفت : آنها می خواهند عزم و روحیه شما را تضعیف کنند، اما شما روحیه قوی خود را حفظ کنید و از این دشمن ضعیف و حقیر تاثیر نپذیرید و نترسید.

وی با تاکید بر اینکه ناتو به علت مشکلات مالی توان ادامه بمباران لیبی را ندارد، افزود: آنها شکست خورده لیبی را ترک می کنند. کسانی هم که با ناتو همپیمان شده اند خائن و کثیف هستند.

سرهنگ فراری مدعی شد: ما همچنان آمادگی داریم در طرابلس و تمام مناطق حملات را علیه موشها و مزدوران که همچون سگهای بسته هستند، تشدید کنیم.

خاطر نشان می شود در روزهای اخیر گزارشهای متعددی درباره فرار قذافی، پسران و نزدیکانش به نیجر شنیده شد. این در حالی است که همسر، دختر و دو نفر از پسران قذافی هم اکنون در مکانی امن در الجزایر تحت حمایت دولت این کشور به سر می برند. رسانه های غربی اخیرا از آغاز مذاکرات محرمانه دیپلماتیک در راستای یافتن کشوری برای پذیرفتن دیکتاتور لیبی خبر دادند که به نظر می رسد هنوز به نتیجه نرسیده است.

منبع : مهر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج