۸۸۹۸۱۸
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

شرکت مخابرات ایران اخطار گرفت

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از ابلاغ اخطار به شرکت مخابرات ایران برای اختلال در مراکز پاسخگویی و سامانه ۲۰۲۰ خبر داد.

خبرگزاری مهر: مجید حقی گفت: در پی بازرسی‌های ویژه و انجام تست‌های اتفاقی از مراکز تماس و سامانه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران، متأسفانه به‌رغم اخطارهای قبلی مبنی بر بهبود وضعیت پاسخگویی سیستم پشتیبانی این شرکت، مشخص شد سامانه‌های شارژینگ و فنی شرکت مخابرات ایران در پایان هر ماه و همچنین ابتدای ماه بعدی با مشکل مواجه می‌شود.

وی افزود: مشکلات سامانه‌های مخابرات باعث بالا رفتن حجم تماس‌ها در مراکز تماس ۲۰۲۰ شده و نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال داشته است.

معاون رگولاتوری با اشاره به بروز مشکل اختلال در سامانه‌های شرکت مخابرات از ابتدای هفته جاری گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد حتی کاربران و تماس گیرندگان با مرکز پشتیبانی ۲۰۲۰ این شرکت تا ۲۰ دقیقه پشت خط منتظر می‌مانند و در هنگامی که در صف انتظار هستند، تماس‌های آنها بدون دلیل قطع می‌شود.

حقی درباره اقدام رگولاتوری در مواجهه با چنین مشکلی تصریح کرد: در پی بروز این مشکلات، به شرکت مخابرات ایران اخطار لازم داده شده و این شرکت موظف شده است در سریع‌ترین زمان برای رفع اختلال اقدام کند. در غیر این صورت بر اساس پروانه صادره با شرکت مخابرات برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که رضایت آنها در اولویت اول رگولاتوری بوده و درباره این موضوع هیچ اغماضی نخواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناخدا غلام

      #وزارت مخابرات مهمترین منطقه تجاری راهبردی کشور از بندرعباس تا میناب دسترسی به اینترنت همراه اوا اصلا وجودندارد و مردم منطقه ازاپوراتور همراه اول کوچ کردند.

    • محمد

      باسلام . چه سازمان یا نهادی از اپرا تور همراه اول و ایرانسل بازرسی میکند .بسته‌ای اینترنت در بیشتر ساعات روز یا قطع است یا بسیار ضعیف است فقط از ساعت 1نصف شب تا اذان صبح خوب کار میکند در آن موقع هم همه خوابند فقط برا نماز شب هر که بیدار شه می‌تونه از اینترنت خوب استفاده کند اونها هم که اهلش نیستند بعد از چند روز هم که پایان مدت است اینترنت قطع میشه همه پول کار بران را سرقت میکنند

    • بدون نام

      ۲۰ بار بیشتر رفتم مخابرات میگم تلفن من شماره تماس گیرنده را نشان نمی دهد بقول خودشون آدی کالر کار نمی کند حدود ۳ سال است . می گویند ایراد از داخل خانه است تمام ایرادها را هم چک کردیم اما دریغ از درست شدن . یک موتوری می فرستند دوتا چرت و پرت تحویل می دهد میرود . مگه برو مرکز مالک اشتر . خلاصه ۳ ساله رفت و آمد آخرش از خیرش گذشتم . ولی ماشاله پول مفت آبونمان و شهری مثل ریگ ازمون میگیرند .

      پاسخ ها

      • بی نام

        فعلا" بقول خودتان مثل ریگ پول بدهید این تنها کاری است که من و شما می توانیم انجام دهیم

    • بی نام

      پیامک تبلغاتی تلفن همراه کم بود پیام صوتی تلفن ثابت هم اضافه شده نمی دانیم چه کنیم

    • بدون نام

      وقتی یک جوان بی تجربه و کم سن را وزیر میکنن ..............

    • رضا

      من دوبار زنگ زدم وسطش یهو قطع شد کلیم تو دلم حرف و اس اون خانم گفتم فک کردم خودش قطع میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج