adexo3
۹۳۱۷۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تکذیب یک خبر درباره بازیگر نقش «باران»

آزاده زارعی گفت: نکته جالب توجه این است که در خلال پخش و پس از پخش این سریال صفحه‌هایی به اسم من در فضای مجازی ساخته شده که هیچکدام متعلق به من نیست.

خبرگزاری فارس: آزاده زارعی» گفت: پس از ایفای نقش باران، پیشنهادهایی دارم که تا به حال هیچکدام باب میلم نبوده و به همین دلیل حضور در آنها را نپذیرفتم.

وی ادامه داد: دوست دارم نقش‌هایی بازی کنم که متفاوت از باران هستند و با آن تفاوت دارند.

زارعی در پاسخ به این سوال که آیا نقش‌های پیشنهادی همه مشابه باران بوده‌اند؟ عنوان داشت: خیر. شبیه نبوده‌اند ولی نقش‌هایی هم نبوده‌اند که باب میل و علاقه من باشند.

این بازیگر درباره بازخوردهای مخاطبان پس از پایان آوای باران نیز گفت: خوشبختانه سریال «آوای باران» خیلی خوب توانست با مردم ارتباط برقرار کند و خیلی خوب هم این ارتباط را حفظ کند. نظرات درباره پایان‌بندی متفاوت بود ولی اکثریت اعتقاد داشتند که خوب و بد و مردم آوای باران را دوست داشتند.

زارعی توضیح داد: نکته جالب توجه این است که در خلال پخش و پس از پخش این سریال صفحه‌هایی به اسم من در فضای مجازی ساخته شده که هیچکدام متعلق به من نیست. من هیچ صفحه‌ای را در فیس بوک مدیریت نمی‌کنم ولی دوستان بسیاری گفته‌اند که عضو صفحه من در فضای مجازی شده‌اند.

وی گفت: من هیچ صفحه‌ای در فیس بوک، وبلاگ و ... در فضای مجازی ندارم و مطالبی که در آنها به اسم من منتشر می‌شود،‌ هیچ ارتباطی با من ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج