adexo3
۹۶۸۷۳۳
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

آغاز ضد عفونی کردن خیابان‌های پایتخت

‌معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: خیابان ولیعصر، با ۱۵۰۰ نیروی خدمات شهری ضد عفونی شد و طی روزهای آینده سایر خیابان‌ها نیز گندزدایی می‌شود.

‌خبرگزاری مهر: معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: خیابان ولیعصر، با ۱۵۰۰ نیروی خدمات شهری ضد عفونی شد و طی روزهای آینده سایر خیابان‌ها نیز گندزدایی می‌شود.

مجتبی یزدانی، در حاشیه گندزدایی و ضدعفونی کردن خیابان ولیعصر در جمع خبرنگاران، گفت: بر اساس هماهنگی‌هایی که میان شهرداری و وزارت بهداشت انجام شده ستاد بحران نیز تشکیل و کارگروهی ایجاد شده است که مسئولیت‌هایی نیز برعهده معاونت خدمات شهری در این حوزه گذاشته شده است.

وی ادامه داد: تمامی بازارهای میادین میوه و تره بار هر روز ضد عفونی شده است. از جمله سرویس‌های بهداشتی، اماکن عمومی و غرفه‌ها و اقدامات لازم برای بهداشتی بودن دست چین کردن میوه‌ها ایجاد شده است.

آغاز ضد عفونی کردن خیابان‌های پایتخت

وی گفت: اتوبوس‌ها و پایانه‌های اتوبوس‌ها نیز بخشی توسط نیروهای خدمات شهری ضد عفونی می‌شوند. در حوزه مترو نیز مسئولیت‌هایی به عهده این معاونت قرار داده شد است. در حال حاضر تجهیزات و مواد اولیه خریداری شده و در حال ضد عفونی کردن اماکن عمومی از جمله مترو و اتوبوس هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به گندزدایی از بازار تجریش گفت: امروز توسط نیروهای شهربان و آتش نشانی، سازمان بوستان‌ها و پسماند این خیابان به طور کامل گندزدایی شد.

وی توضیح داد: ۶۰ اکیپ توسط سازمان بوستان‌ها، ۴۰ اکیپ توسط سازمان شهربان، ۴۰ اکیپ توسط سازمان پسماند و ۶۰ اکیپ نیز توسط آتشانی برای ضد عفونی کردن از تجریش تا میدان راه آهن سطح معابر را ضد عفونی کردند.

یزدانی همچنین ۸ خودرو توسط سازمان آتش نشانی، ۸ خودرو توسط سازمان بوستان‌ها و ۴۰ خودرو نیز توسط سازمان پسماند در این عملیات مورد استفاده قرار گرفتند و در مجموع ۱۵۰۰ نیروی خدمات شهری برای پاکسازی این خیابان تلاش کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: سایر خیابان‌ها نیز ضد عفونی خواهند شد و تقسیم بندی‌های لازم میان سازمان‌ها انجام شده و تمامی فعالیت‌ها با هماهنگی وزارت بهداشت انجام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشید

      وقتی کل کشور درگیر شدن دیگه به چه دردی میخوره این ضدعفونی کردن!
      زنجان یکی از سه استانی بود که آخر درگیر این ویروس شد اونم به لطف رعایت بهداشت فوق العاده همشهری هاو همچنن پویش مردمی برای ضدعفونی شهر و اینکه سپاه و شهرداری از روز اول سطح شهر و هرشب ضدعفونی میکردن ولی یهو الان شدیدا داره آمار میره بالا اونم به لطف تردد پلاک های16هموطنان قمی بود بعد میگن مهمان نواز نیستید!هستیم برادر من خواهر من ولی درک آدم باید انقدر بالا باشه تو این وضعیت سفر نره

    • ف

      شب بخیر بابا ، زود نیست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج