adexo3
۹۸۱۶۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

استان رکورددار در خلاف!

مدیر گشت‌های نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بیشترین تخلف مربوط به تهران با ۱۵۷۸ فقره و کمترین تخلف مربوط به استان خراسان جنوبی با ۶۴ فقره بوده است.

علیرضا جواهری مدیر گشت‌های نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ اسفند ماه ۹۲، حدود ۹ هزار و ۹۱ بازرسی در کل کشور انجام و از این تعداد، ۵ هزار و ۲۵۹ مورد آن منجر به تشکیل پرونده شده است.

وی با اشاره یه اینکه کل پرونده‌های مختومه ۱۵ هزار و ۹۳ مورد بود، گفت: در بخش کالا و خدمات ۱۲ هزار و ۷۸۷ فقره تخلف، در بخش بهداشت، درمان، دارو و دامپزشکی ۱۹۱۲ فقره تخلف و در بخش قاچاق، ۳۹۴ فقره تخلف صورت گرفته است.

مدیر گشت‌های نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی با تأکید بر اینکه بیشترین تخلف مربوط به عدم درج قیمت با ۵ هزار و ۲۹۴ مورد بوده است، تصریح کرد: در این مدت ۵ هزار و ۱۷۰ مورد گران فروشی، ۱۰۸۷ مورد عدم رعایت موازین بهداشتی، ۱۴۷۱ مورد عدم صدور فاکتور، ۱۰۶۷ مورد کم ‌فروشی، ۶۵۳ مورد عرضه خارج از شبکه، ۴۱۱ مورد تقلب و ۵۸ مورد فروش کالای تاریخ مصرف گذشته صورت گرفته است.

جواهری در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین تخلف مربوط به تهران با ۱۵۷۸ فقره و کمترین تخلف مربوط به استان خراسان جنوبی با ۶۴ فقره بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج