adexo3
۱۲۱۰۲۴۵
۲۷۷
۲۷۷
پ

بارسلونا، طلسم باخت در خانه را شکست

بارسا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۲-۱ مایورکا را شکست بدهد.

ورزش سه: شاگردان ژاوی در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و موقعیت‌های متعددی برای گلزنی داشتند اما در نهایت تنها دوبار توسط ممفیس دیپای و سرخیو بوسکتس به گل رسیدند ولی همین دو گل برای کسب سه امتیاز کافی بود و آنها بار دیگر بالاتر از سویا در رتیه دوم جدول لالیگا قرار گرفتند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۷، روی ارسال دقیق گاوی، این اوبامیانگ بود که می توانست با ضربه سر گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش عالی سرخیو ریکو دروازه مایورکا را نجات داد.

در ادامه باز این هم این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه ۱۹، همه چیز برای گلزنی تیم میهمان فراهم شد ولی ضربه نینو به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

برتری بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۲۴، روی یک ارسال به دهانه دروازه، آرائوخو با ضربه سر کار را تمام کرد ولی داور این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.

ولی سرانجام در دقیقه ۲۵ قفل دروازه مایورکا باز شد. روی پاس بلند عالی از جوردی آلبا بود که ممفیس دیپای پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

دو دقیقه بعد ژاوی مجبور شد اولین تعویضش را در همان نیمه اول انجام بدهد و پیکه که مصدوم شده بود، جای خود را به اریک گارسیا داد.

در دقایق باقی مانده نیمه اول باز هم بارسا تیم برتر میدان بود اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج