adexo3
۱۲۱۵۶۲۵
۱۸۱
۱۸۱
پ

واکنش ژاوی به احتمال جدایی ستاره هلندی

ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا احتمال جدایی فرانکی دی یونگ از این تیم را رد نکرد.

ورزش سه: بارسلونا ساعتی قبل در دیداری دوستانه در مقابل ستاره های لیگ استرالیا به میدان رفته و در نهایت با نتیجه ۲- به برتری دست یافت. در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی فرانکی دی یونگ، هافبک جوان و هلندی بارسلونا و انتقال او به منچستریونایتد برای باز کردن زیر نظر اریک تن هاخ شنیده شده است. در پایان این مسابقه دوستانه ژاوی مدعی شد فرانکی دی یونگ بازیکن مهمی برای بارسلونا است، اما ممکن است در نهایت مشکلات اقتصادی موجب رقم خوردن اتفاقات جدیدی در مورد این هافبک جوان بشود.

واکنش ژاوی به احتمال جدایی ستاره هلندی

ژاوی گفت: "شرایط تیم ستارگان لیگ استرالیا از نظر تاکتیکی خیلی خوب است. البته من زیاد فوتبال  استرالیا را دنبال نمی کنم، اما این تیم به خصوص در نیمه دوم روی ضد حریف برای ما مشکل ایجاد کردند و در مجموع بارسلونا در این مسابقه کار آسانی در پیش نداشت.

احتمال جدایی فرانکی دی یونگ در فصل تابستان از بارسلونا؟ فرنکی یک بازیکن کلیدی برای ما بوده و شرایط در فصل بعد نیز همچنان همین خواهد بود. اما همه چیز به وضعیت اقتصادی ما بستگی دارد و خواهیم دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 
 

ناراحتی بارسلونا بابت طولانی شدن روند تمدید قرارداد گاوی؟ نه، به نتیجه رسیدن این مسائل و مذاکرات زمان می برد. امیدوارم تا چند روز دیگر بتوانیم خبر تمدید قرارداد گاوی را به صورت رسمی اعلام کنیم."

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج