adexo3
۱۲۱۷۸۱۰
۳۸۶
۳۸۶
پ

VAR به ضرر ایران پنالتی گرفت

مصاف تیم امید ایران با امید ترکمنستان به تساوی یک بر یک انجامید و تیم حریف در دقیقه ۲۷ بازی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

ورزش سه: داور برخورد مهاجم ترکمنستان با مهدی هاشمی نژاد را عادی تشخیص و دستور به ادامه بازی داد و حتی تصور می شد این اتفاق بیرون از خط صورت گرفته است اما لحظاتی بعد داور بازی را متوقف و به سود ترکمنستان پنالتی اعلام کرد. داور ویدئویی  نظرش بر این بود حرکت مهدی هاشمی نژاد به روی بازیکن حریف خطا بوده و داور باید به سود تیم ترکمنستان پنالتی اعلام کند. در نهایت هم این ضربه به گل تبدیل شد و بازی در حال حاضر با نتیجه مساوی یک بر یک پیش می رود. این در حالی است که ایران تیم برتر میدان بود و بیش از یک بار موقعیت گلزنی به دست آورد و حتی تیرک دروازه حریف را هم به لرزه در آورد.

مهدی مهدوی کیا امیدوار است تیمش در دقایق باقی مانده از این بازی به گل برتری دست پیدا کند. در صورتی که این نتیجه باقی بماند شانس ایران برای صعود به مرحله حذفی بازیها کم خواهد شد. البته باید منتظر نتیجه دیدار قطر در برابر ازبکستان هم ماند که بعد از این بازی برگزار خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج