adexo3
۱۲۱۷۹۱۴
۸ نظر
۸۸۷
۸ نظر
۸۸۷
پ

رضاییان فکر می‌کند کارواخال است یا واکر؟

مرتضی فنونی زاده گفت: رامین رضاییان با خودش فکر کرده کارواخال یا کایل واکر مدافع راست تیم ملی انگلیس است که این طور در خصوص همبازیانش حرف می‌زند؟

خبرورزشی: یکی از مهم‌ترین سوژه‌های چند روز اخیر فوتبال ایران جدایی و خداحافظی رامین رضاییان از پرسپولیس بوده است.

مرتضی فنونی زاده مدافع پرسپولیس در دهه ۶۰ در این رابطه گفت: من فکرش را نمی‌کردم رامین به این زودی خداحافظی کند. اول اینکه برای او هرجایی که هست آرزوی موفقیت می‌کنم و به تصمیمش احترام می‌گذارم اما با او حرف دارم.

وی ادامه داد: خود من پس از ۳۰ سال هرجایی صحبت از همبازیانم می‌شود از آنها تعریف و تمجید می‌کنم. رامین رضاییان با خودش فکر کرده کارواخال یا کایل واکر مدافع راست تیم ملی انگلیس است که این طور در خصوص همبازیانش حرف می‌زند؟ اصلا قشنگ نبود وقتی رامین در شبکه سوم سیما علیه همبازیانش صحبت کرد و آنها را ضعیف خواند. شما به پرسپولیس برگشتی و زحمت هم کشیدی اما منتی نیست. نباید این چنین بقیه را زیر سؤال می‌بردی.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: از آقای درویش و باشگاه پرسپولیس می‌خواهم شفاف و روشن بگویند که چقدر به رامین رضاییان پول داده‌اند؟ ۲۵۰ یا ۲۷۵ هزار دلار را به باشگاه الدحیل قطر داده‌اند یا خود رامین؟ از طرفی دیگر یحیی گل محمدی هم بهتر بود زودتر موضع خود راجع به رضاییان اعلام می‌کرد.

از فنونی زاده پرسیدیم که برخی معتقدند اشکالی هم ندارد رامین رضاییان و دانیال اسماعیلی‌فر با هم در پرسپولیس باشند و او جواب داد: نه! برای تیم ملی داشتن دو دفاع راست هم تراز و قوی خوب است اما در پرسپولیس یا استقلال حاشیه به وجود می‌آورد. این دو بازیکن مدافع راست هستند و نمی‌شود یکی را یک خط جلوتر برد. بنابراین بهتر است یکی از این دو در پرسپولیس بازی کنند.

وی با اشاره به استوری اخیر دانیال اسماعیلی‌فر و تکذیب مذاکره یا توافق با پرسپولیس، یادآور شد: شاید این استوری به خاطر هجمه چند نوجوان یا جوان احساساتی بوده باشد اما دانیال اسماعیلی‌فر از نظر من بهترین مدافع راست ایران است. او حتی بهتر از صادق محرمی‌و صالح حردانی است. مطمئن هم باشد اینجا در پرسپولیس برایش فرش قرمز پهن می‌کنند. او می‌تواند با پوشیدن پیراهن پرسپولیس سمت راست تیم ملی را هم قبضه کرده و در جام جهانی قطر فیکس بازی کند. ما پرسپولیسی‌ها دوست داریم این فوتبالیست انرژیک و رونده را که در امور دفاعی هم بهتر از رامین رضاییان است به زودی در پرسپولیس ببینیم.

فنونی زاده که از شکست تیم امید کشورمان برابر ترکمنستان در رقابت‌های زیر ۲۳ سال آسیا نارحت بود در این رابطه به خبرورزشی گفت: مهدی مهدوی کیا اسم بزرگی دارد اما واقعا تعجب کردم! شما بروید به ژاپن و کره جنوبی ببازید نه ترکنمستان که اصلا فوتبال ندارد. بازی آخر ما با ازبکستان است که ۶ گل به قطر زد و با این وضعیت باید تیم ایران را حذف شده دانست. من فکر می‌کنم در ایران بازیکنان امید شایسته دیگری داریم که می‌توانستند به این تیم کمک کنند. مهدی مهدوی کیا بسیار اخلاق مدار و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ماست و دراین شکی نیست. همه ما او را دوست داریم اما برای آن که بتوانید در تیم امید موفق باشید باید تمام بازی‌های تیم‌های پایه ای رده امید در سطح تهران و کشور و همچنین بهترین‌های این رده سنی را ببینید و تحت نظر داشته باشید. باید در ایران باشید و بازی‌ها را از نزدیک ببینید. به شخصه خیلی بابت این شکست ناراحت شدم و امیدوارم تیم امید بتواند به زودی خودش را جمع و جور کند و جلوی ازبکستان حداقل بازی آبرومندانه ای انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویز

      حتی فرگوسن هم سرمربی تیم امید یا جوانان هم بشود فرقی نمی کرد چون در ایران اصلا اهمیتی به جوانان در عرصه های سیاسی اقتصادی اجتماعی و الخصوص ورزش نمی دهند بنابراین بیخود انتقاد نکنید

    • ناشناس

      رضایی درحال توافق باسپاهان

    • ناشناس

      هرچی آقا مرتضی بگه

    • شهید عدالت

      فوتبال ایران یعنی اینکه دوستات رو بیاری داخل تیم صرف نظر از خلاقیت و توانایی

    • اریایی

      رضاییان هرچه باشه ازتو بهتره

    • حسن

      رضاییان دیگه واقعن نمی تواند خوب بازی کند در حد پرسپولیس نیست در حد اسقلاق وسپا هان هست

    • حسن

      رضاییان دیگه واقعن نمی تواند خوب بازی کند در حد پرسپولیس نیست در حد اسقلاق وسپا هان هست

    • کوگ تاراز

      برام سئوال اون کیه ک میره از امثال اینا مصاحبه میگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج