۱۲۳۷۱۶۹
۴ نظر
۱۹۲۹
۴ نظر
۱۹۲۹
پ

بغض شکار بزرگ منچستریونایتد ترکید

هافبک برزیلی رئال مادرید با چشمان گریان راهی منچستر یونایتد شد.

خبرگزاری فارس: کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید امروز با حاضر شدن در نشست خبری در باشگاه مادریدی خداحافظی کرد تا راهی لیگ برتر انگلیس شود و به منچستر یونایتد ملحق شود. بازیکن برزیلی۱۸ عنوان قهرمانی با حضور رئال مادرید کسب کرده است.

کاسمیرو در ابتدای صحبت هایش نتوانست جلوی احساساتش را بگیرد  و شروع به گریه کردن کرد. هافبک برزیلی در ادامه گفت: وقتی من و همسرم به اینجا رسیدیم، من کسی را نمی شناختم. ما به یک کشور جدید به باشگاهی می رفتیم که بسیاری از مردم ما را نمی شناختند و ما زندگی خود را در اینجا ساخته ایم.

بغض شکار بزرگ منچستریونایتد ترکید

وی افزود: وقتی سائوپائولو را ترک کردم تا اینجا بازی کنم، برایم واضح بود که باید در تیم اصلی بازی کنم. اما ابتدا باید برای کاستیا بازی می‌کردم. این یک تجربه بزرگ بود زیرا ارزش‌ها را در آن یاد گرفتم. آکادمی جوانان که زیباترین چیز در مورد این باشگاه است.

کاسمیرو در ادامه گفت: من خیلی چیزهای زیادی برده ام، اما فکر می کنم بزرگترین عنوان زمانی بود که من توانستم به این باشگاه بیایم. من با کمک مادرم، برادرانم ، همسرم، باشگاه ، شما رئیس برنده شدم و همیشه سپاسگزارتان هستم.

بغض شکار بزرگ منچستریونایتد ترکید

این برزیلی نمی خواست دو بازیکن رئال را از ترکیب تیم فراموش کند. او گفت: "شما با 25 بازیکن بازی می کنید. اما من باید در مورد مودریچ و کروس صحبت کنم. من واقعاً از فوتبال با آنها لذت بردم. این باشگاه بهترین‌ها را دارد، به همین دلیل است که همیشه بهترین است، به پیروزی ادامه خواهد داد. این هویت این باشگاه و این شهر است.

کاسمیرو در پایان گفت: می خواهم روشن کنم که روزی برمی گردم تا عشقی که به من داده اند را برگردانم. برای ادامه کمک به این باشگاه برمی گردم. آنچه در اینجا آموخته ام باعث می شود که در باشگاه بزرگ جدیدم  با قدرت کار کنم. از منچستریونایتد متشکرم که به من فرصت را دادید تا به این تیم ملحق شوم. درود بر مادرید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خیلی حیف شد رفت

    • ناشناس

      پرز ناز کسی نمی‌کشه منچستر دو برابر رئال قراره حقوق بده قطعا کاسمیرو به رییس گفته اون هم گفته به رونالدو و راموس باج ندادم ناراحتی میتونی بری

    • امیرحسین

      عجب، چطور فهمیدی

    • آرش کمانگیر

      امیدوارم بازیکنان جایگزینی که رئال امسال و پارسال گرفته جوابگو باشه جوون گرایی شده باز ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج