adexo3
۱۲۶۱۰۶۸
۸۳۷۸
۸۳۷۸
پ

لباس خبرنگار آمریکایی در قطر امنیتی شد

یک خبرنگار آمریکایی می‌گوید ماموران امنیتی ورزشگاه احمد بن علی به دلیل پوشیدن یک تی‌شرت خاص اجازه ورود او به استادیوم برای تماشای دیدار آمریکا و ولز را نداده‌اند.

ورزش  سه: یک خبرنگار آمریکایی می‌گوید ماموران امنیتی ورزشگاه احمد بن علی به دلیل پوشیدن یک تی‌شرت خاص اجازه ورود او به استادیوم برای تماشای دیدار آمریکا و ولز را نداده‌اند.

گرنت وال یکی از خبرنگاران ورزشی مشهور آمریکا است که در حوزه فوتبال فعالیت دارد. او امروز خبر داد که ماموران امنیتی استادیوم احمد بن علی به دلیل اینکه از تی‌شرت او راضی نبودند مانع از ورودش به ورزشگاه شدند.

گرنت وال که روزنامه‌نگار فوتبالی است و برای شبکه سی‌بی‌اس اخبار و یادداشت‌های فوتبالی تهیه می‌کند یکی از مشهورترین خبرنگاران فوتبالی آمریکا است و در شبکه‌های اجتماعی ۸۳۰هزار دنبال‌کننده دارد. به همین علت ماجرای برخورد او با ماموران امنیتی قطر خبرساز شده است.

وال می‌گوید علت اینکه ماموران مانع از وورد او به ورزشگاه برای تماشا و تهیه گزارش از دیدار دو تیم آمریکا و ولز شدند این بوده که او تی‌شرتی رنگین‌کمانی به تن داشته است. او با انتشار یک عکس از خود در توییتر نوشت:" یک مامور امنیتی اجازه نداد برای دیدار آمریکا-ولز وارد ورزشگاه احمد بن علی بشوم. او گفت باید لباست را عوض کنی. این لباس ممنوع است".

لباس خبرنگار آمریکایی در قطر امنیتی شد
 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج