adexo3
۱۲۸۷۵۶۶
۳۹۲۵
۳۹۲۵
پ

غرامت ۳۱۲هزار یورویی رونالدو از یک زن!

کاترین مایورگا زنی است که در سالهای اخیر به علت شکایت از رونالدو به علت پرونده تجاوز در هتلی در آمریکا به شهرت رسیده بود.

 فوتبالی: کاترین مایورگا زنی است که در سالهای اخیر به علت شکایت از رونالدو به علت پرونده تجاوز در هتلی در آمریکا به شهرت رسیده بود.

حالا مایورگا و وکیلش لزلی استوال به علت اتهامات غلطی که به رونالدو زده اند و خدشه ای که به اعتبار وی وارد کرده بودند، توسط دادگاه به پرداخت غرامت متهم شده اند. جنیفر دورسی قاضی دادگاه اعلام کرده است که شاکی و وکیلش به علت اتهامات بی اساسی که به رونالدو وارد کرده و ضربه ای که به اعتبار این بازیکن زده، باید به او غرامت بپردازند.

کاترین مایورگا مدعی شده بود که رونالدو در هتلی در لاس وگاس به او تجاوز کرده است. دورسی قاضی پرونده در ماه ژوئن تصمیم گرفت که استوال را کلا از پرونده اخراج کند چرا که اتهامات وی را توهین آمیز دانست و در بیانیه خود نوشت:"وکیل شاکی حد و حقوق اخلاقی را رد کرده بود و قوانین دادگاه را زیر پا گذاشته بود."

اتلتیک گزارش داده است که رونالدو به علت ضربه ای که به حیثیتش وارد شده، مجموعا ۳۱۲ هزار یورو از شاکی پرونده و وکیلش دریافت خواهد کرد.  کاترین در ابتدا خواستار دریافت غرامت ۷۱ میلیون یورویی از رونالدو شده بود و حالا نه تنها غرامتی دریافت نمی کند بلکه باید جریمه بپردازد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج